تمام فرآیند ورود به بورس "غیر حضوری" شد

 اما پس از معرفی سامانه غیرحضوری سهم آشنا، نیاز به مراجعه حضوری به طور کامل حذف گردیده است. حتی امضاء قراردادهای مربوطه نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. به طوری که فرم‌ها بر اساس مشخصات هویتی متقاضی از بانک اطلاعاتی سجام وی به صورت خودکار بازخوانی و تکمیل گردیده و شخص پس از مطالعه تنها با تیک‌زدن، آنها را تایید می‌نماید.

صفحه افتتاح حساب الکترونیکی سهم آشنا، بسیار ساده و کاربرپسند طراحی شده و برای کاربران بر اساس داشتن و یا نداشتن کد بورسی، راهنمای کار با سامانه ارائه شده است. همچنین این سیستم هوشمند، قابلیت شناسایی وضعیت ثبت نام متقاضی را در هر یک از گام‌های ورود به بورس داشته و وی را به مرحله موردنظر هدایت می‌نماید؛ که این موضوع، سردرگمی و ابهام متقاضیان را از بین می‌برد.

همچنین با توجه به نارضایتی عده کثیری از فعالان حوزه بورس، از وضعیت ناپایداری و قطعی غیر قابل تحمل بسیاری از پنل‌های معاملاتی کارگزاری‌ها، امکان تغییر کارگزاری نیز به صورت کاملاً رایگان فراهم شده است. افراد می‌توانند فقط با یک کلیک، در کارگزاری سهم آشنا ثبت نام کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نام کاربری و رمز عبور پنل معاملاتی خود را در قالب پیامک دریافت نمایند.

سهم آشنا که در خردادماه امسال با راه‌اندازی اولین سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام، حسابی خبرساز شده بود، با ارائه این امکان جدید، نام خود را به عنوان اولین کارگزاری تمام دیجیتال کشور نیز ثبت نمود.

جهت اطلاعات بیشتر و افتتاح حساب غیر حضوری اینجا کلیک نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.