فراخوان دوره پیش شتابدهی و شتابدهی مرکز نوآوری ایران زمین رخدادی بزرگ در زیست‌بوم نوآوری کشور

مرکز نوآوری ایران زمین پاییز امسال را با گروه دیگری از جوانان و صاحبان اندیشه‌های خلاق شروع خواهد کرد. اعلام فراخوان دوره پیش شتابدهی و شتابدهی این مرکز نویدبخش آغازی دلگرم کننده در آستانه پاییز است. گرچه شروع سال تحصیلی جدید در سایه ویروس کرونا با تردیدهای اجرایی همراه است، برنامه فراخوان مرکز نوآوری ایران زمین نشان از عزم و اراده جدی این مرکز در ایجاد شور و تحرک در زیست بوم نوآوری کشور دارد.

این دومین فراخوان مرکز نوآوری ایران زمین از سال گذشته است که اینک پس از تبدیل مرکز نوآوری ایران زمین به یکی از عناصر فعال در عرصه حمایت از کسب‌وکارهای نوپا به ویژه در حوزه فناوری مالی، برگزار می‌شود. حمایت بانک ایران زمین از این مرکز نوآوری موجب معرفی بازیگری فعال در حوزه فناوری‌های مالی شده است که در دومین فراخوان خود عرصه را برای حضور بیشتر جوانان و گروه‌های خلاق باز کرده است.

مرکز نوآوری ایران زمین در این فراخوان قصد دارد طرح‌هایی را که در زمینه فناوری مالی، بانکداری دیجیتال، بلاکچین، گردشگری، سلامت، انرژی، حمل‌و‌نقل و شهرهوشمند هستند، جذب و حمایت نماید. حمایت‌های مرکز نوآوری ایران زمین از طرح‌ها شامل ارائه برنامه آموزشی، مشاوره‌های تخصصی، بازارسازی، تامین امکانات استقرار و تزریق سرمایه اولیه برای پرورش طرح است. گروه‌هایی که برای برنامه شتابدهی این مرکز پذیرش می‌شوند همچنین امکان ارتباط با خانواده بزرگ ایران زمین را دارند که سهم بزرگی از بازار و فرصت‌های اجرایی را برای آنها فراهم می‌سازد.

002 (2)

برنامه پیش شتابدهی مرکز نوآوری ایران زمین نیز برای افراد خلاق و صاحبان طرح‌های نوآورانه بسیار جذاب است. این برنامه که شامل یک دوره 2 ماهه آموزش و هدایت است به گونه‌ای طراحی شده که راهگشای حضور در زیست‌بوم کسب‌وکارهای نوپا شود. صاحبان طرح‌های نوآور که هنوز موفق به تشکیل گروه نشده‌اند یا گروه‌هایی که در نخستین گام‌های آماده‌سازی محصول/ خدمات خود هستند می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

حضور در برنامه پیش‌شتابدهی مرکز نوآوری ایران زمین به منزله گشوده شدن افق‌های تازه در مقابل افرادی است که علاقمند به اجرای طرح‌های نوآورانه خود هستند. در طی این برنامه و بر اساس آموزش‌هایی که با کمک اساتید و مشاوران کارآزموده عرضه می‌شود، شرکت کنندگان قادر به شناسایی مناسب نیازمندی‌های پایه‌گذاری یک کسب‌وکار خواهند شد. برنامه پیش‌شتابدهی در واقع به گونه‌ای تنظیم شده که افراد بتوانند فاصله بین طرح تا کسب‌وکار را به درستی طی کرده و آماده اقدام جدی برای تجاری‌سازی طرح‌های خود شوند.

مرکز نوآوری ایران زمین گروه بزرگی از کارشناسان و مشاوران حوزه‌های مختلف را در اختیار دارد و با تکیه بر امکانات اجرایی و فضای کاری بسیار مناسب خود، به بستر رشد و بالندگی صاحبان طرح و اندیشه نوآورانه تبدیل شده است. همراه شدن با فراخوان این مرکز و پیوستن به برنامه پیش شتابدهی یا شتابدهی آن فرصت مناسبی برای بهره‌برداری از زیرساخت‌های این مرکز است.

001-2

فراخوان مرکز نوآوری ایران زمین دو گروه از علاقمندان به نوآوری را هدف قرار داده است. نخست افرادی که طرحی برای ایجاد یک کسب‌وکار دارند اما هنوز گام‌های مختلف اجرایی آن را برنداشته‌اند. این افراد می‌توانند با شرکت در برنامه پیش شتابدهی و دریافت آموزش‌های پایه، خود را برای اجرای طرح‌شان آماده کنند. دومین دسته از مخاطبان فراخوان گروه‌هایی هستند که گام‌های اولیه اجرای طرح را برداشته و آماده شده‌اند که طرح خود را به کسب‌وکار تبدیل کنند. مرکز نوآوری ایران زمین در طول برنامه شتابدهی خود این گروه‌ها را تا گسترش حوزه فعالیت و حضور در بازار در قامت یک کسب‌وکار پویا و توانمند همراهی می‌کند.

افراد و گروه‌های علاقمند به استفاده از امکانات مرکز نوآوری ایران زمین می‌توانند با تکمیل درخواست پذیرش در وبسایت مرکز در این فراخوان شرکت کنند. عبور از مراحل ارزیابی و پذیرش این فراخوان و شروع به کار با مرکز نوآوری ایران زمین گامی بزرگ برای این افراد در مسیر ارزش آفرینی در زیست‌بوم کسب‌وکارهای نوآور کشور است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.