آغاز عرضه اینترنت بورس برای سراسر کشور

اینترنت مخصوص فعالان حوزه بورس

چگونه اینترنتی مخصوص فعالیت در بورس تهیه کنیم ؟

برای تهیه چنین اینترنتی شما باید بدانید که رقبای شما در بورس چه اینترنتی استفاده می کنند.

رقبای شما چه کسانی هستند؟

رقبای شما نفرات اول صف های خرید اند که با خرید های سرخطی خود در روز های پس از عرضه اولیه سود های بسیار خوب و مناسبی کسب می کنند، شما هم میتوانید به سوی رقابت با نفرات اول صف های خرید قدم بردارید، اولین قدم برای این رقابت، تهیه یک اینترنت پر سرعت برای فعالیت در بورس است.

نفرات اول صف های خرید سهام در بورس از چه اینترنتی استفاده می کنند؟

نفرات اول صف، از اینترنت های معمولی ADSL  یا اینترنت های ۴G  سیمکارتی استفاده نمی کنند، بلکه از سریعترین اینترنت موجود در ایران استفاده می کنند. اینترنتی با کمترین پینگ به کارگزاری ها، بالاترین سرعت دانلود و آپلود.

سرور مجازی بورس

اگر دقیق تر بخواهیم این موضوع را باز کنیم، اینترنتی مشابه به اینترنت زیر دارند:

وب داده1

پینگ یک میلی ثانیه، سرعت دانلود 8 گیگ بر ثانیه، سرعت آپلود هم تا 6 گیگ بر ثانیه دارند.

این اینترنت چیست و نفرات اول صف های خرید از کجا می آورند؟

اینترنت مد نظر ما، یک اینترنت معمولی نیست، در ادامه به شما خواهیم گفت چگونه چنین اینترنتی را پیدا و استفاده می کنند.

اینترنت مخصوص فعالیت در بورس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پینگ بسیار پایین، سرعت دانلود و آپلود بالا.

پینگ پایین چگونه به دست می آید؟

پینگ یعنی میزان فاصله رفت و برگشت درخواست شما از مبدا تا مقصد، هر چقدر این فاصله از لحاظ جغرافیایی کمتر باشد،  پینگ شما بهینه تر و کمتر خواهد شد. پینگ به صورت میلی ثانیه بیان می‌شود و عدد پایین تر برابر با کیفیت بهتر شبکه و فاصله نزدیک تا مقصد است.

سرعت اینترنت بالا را چگونه به دست بیاوریم؟

برای دست یابی به سرعت اینترنت بالا، یعنی سرعت دانلود و آپلود خیلی سریع، ما نیاز به تکنولوژی های روز دنیا از جمله استفاده از فیبر نوری داریم. با استفاده از فیبرنوری میتوان حجم بالایی از اطلاعات را در لحظه جا به جا کرد که برای فعالیت در بورس اینترنت شما حتما باید بر بستر فیبر نوری هم باشد .

حالا که با مفاهیم بالا آشنا شدید، این اینترنت را از کجا تهیه کنید؟!

قطعا در تمام نقاط ایران امکان و بستر کشیدن فیبر نوری فراهم نیست، همچنین شما هم ممکن از هر نقطه از ایران باشید و نتوانید فاصله کمی از لحاظ جغرافیایی با کارگزاری داشته باشید. در نتیجه باید از یک اینترنت در داخل شهر تهران با فیبرنوری استفاده کنید تا بتوانید بهترین کیفیت اینترنت را برای فعالیت در بورس داشته باشید.

وب داده2

چگونه این اینترنت بورس فراهم می شود؟

در واقع شما میتوانید هر نقطه از ایران که میخواهید باشید، فرقی نمی کند در چه شهری و در کدام استان هستید، شرکت هایی هستند که سرویسی تحت نام سرور مجازی بورس ارائه می کنند. با تهیه این سرویس، یک کامپیوتر در شهر تهران، در مکانی به نام دیتاسنتر، به یک فیبرنوری متصل شده است و اینترنتش دارای تمامی ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم است.

شرکتی به نام وب داده، سرویسی مخصوص بورس راه اندازی کرده است که شما میتوانید با تهیه آن، یک کامپیوتر را از راه دور اجاره و آن را مدیریت کنید. وقتی شما به این کامپیوتر از راه دور متصل می‌شوید، پینگ بسیار پایینی خواهید داشت، سرعت اینترنتتان افزایش خواهد یافت و دقیقا مطابق با همان چیزی می‌شود که رقبای شما در بورس برای کسب نتایج اول استفاده می‌کنند.

این کامپیوتر سرور نام دارد و در واقع شما یک کامپیوتر با اینترنت پر سرعت را به صورت ماهانه اجاره می کنید. شما به واسطه  یک نرم افزار به این کامپیوتر متصل خواهید شد و آن را کنترل خواهید کرد، هر نرم افزاری دوست داشته باشید میتوانید روی آن نصب کنید و اقدام به ورود به کارگزاری خود نمایید.

با خرید سرور مجازی ایران، شما میتوانید درصد موفقیت خود را در سرخطی و خرید عرضه های اولیه بالاتر ببرید.

آیا اینترنتی که در حال حاضر دارید، تاثیری در سرعت سرور خواهد داشت؟

‌خیر هیچگونه تاثیری در سرعت سرور نخواهد داشت و سرور مجازی بورس شما با نهایت سرعت کار خود را انجام خواهد داد. پینگ شما در داخل سرور مجازی تان کمترین میزان ممکن خواهد ماند، پینگ 1 میلی ثانیه ای، از جمله پینگ های معروفی است که شرکت‌هایی نظیر شرکت وب داده به کاربران خود ارائه می‌کنند.

چگونه به این سرور مجازی بورس می‌شود متصل شد؟

برای اتصال به سرور مجازی بورس از یک نرم افزار استفاده می شود به نام ریموت دسکتاپ، این نرم افزار بر روی تمامی کامپیوتر های تحت ویندوز وجود دارد، اگر شما از گوشی موبایل یا لپ تاپ خاصی استفاده می کنید، جالب است بدانید که امکان استفاده از سرور مجازی بورس، بر روی تمامی لپ تاپ ها با سیستم عامل های مختلف و تمامی گوشی های موبایل ممکن است.

با جست و جوی کلمه RDP  در اپ استور های مختلف میتوانید نرم افزار های مربتط با ریموت دسکتاپ را پیدا کنید. به عنوان یک جمع بندی نهایی شما با نداشتن سرور مجازی بورس، شانس رقابت با افرادی که رتبه ها و نتایج بسیار مناسبی در بورس به دست می آورند را از دست خواهید داد.

بنابراین همین الان میتوانید با مراجعه به وب سایت وب داده که اولین ارائه کننده سرور مجازی بورس در کشور است، اقدام به تهیه سرور مجازی بورس کنید تا از رقبای خود جا نمانید. برای تهیه سرور مجازی بورس، همین الان به وب سایت وب داده بروید، یک سرعت اینترنت بورس خاص را انتخاب کنید متناسب با بودجه تان، تحویل و راه اندازی سرور های بورس در کمترین زمان ممکن توسط شرکت وب داده انجام میگیرد.

شما میتوانید با ارسال پیام برای پشتیبانی وب داده، سوالات خود را در رابطه با اینترنت بورس مطرح کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.