خرید چراغ دیواری از صنایع روشنی تیانا

صنایع روشنی تیانا با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت بزرگترین کارخانه تولید کننده انواع چراغ پارکی، دیواری، حیاطی و سلطنتی در طرح ها و مدل های مختلف با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، در ایران می باشد. محصولات تیانا را در پارک ها، ویلاها، فضاهای سبزی شهری و نقاط مختلف کشور می توان مشاهده کرد.

محصولات تیانا فقط برای روشنایی استفاده نمی شوند. بلکه فضای ویلا و ساختمان شما را در شب نیز روشنایی می بخشند. چراغ‌های دیواری و پارکی تیانا دارای جنس تمام آلومینیوم و رنگ کوره ای استاتیک هستند. حباب این نوع چراغ‌ها از جنس شیشه و بلور ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی در بدترین شرایط آب و هوایی یعنی گرمای تابستان، سرمای زمستان، رطوبت و شرجی بالایی شمال و جنوب کشور می باشند.

رضایت مشتریان در نقاط مختلف کشور و همچنین کشورهای همسایه نشان دهند کیفیت بالایی مصحولات این کارخانه است. چراغ های تیانا در رنگ‌های متفاوت مشکی مات، سفید، برنز، مسی، نقره ای و قهوه‌ای تولید و عرضه می‌شوند. این نوع چراغ ها به مرور زمان زنگ نمی‌زنند و کیفیت آنها تغییر نخواهد کرد. چرا که از بهترین مواد ساخته و دارای رنگ کوره‌ای استاتیک هستند.

چراغ

چراغ پارکی چیست  ویژگی های یک چراغ پارکی خوب کدامند؟

به چراغ های پایه کوتاه و بلند که در پارک ها وو فضاهای سبز شهری نصب و استفاده می شوند خرید چراغ پارکی می‌گویند. از آنجا که این نوع چراغ ها ابتدا در پارک ها مورد استفاده قرار می گرفتند تعریف چراغ پارکی بر روی آنها قرار گرفت. و گرنه این نوع چراغ ها فقط مختص پارک ها نیست.

بلکه در فضای سبز خانه، ویلا، باغ ها و راهروها و سایر محوطه های ساختمانی استفاده می شوند. محصولات تولیدی تیانا دارای پوشش فوق العاده زیبا و بادوام است که در بدترین شرایط آب و هوایی، بهترین و زیباترین روشنایی را ارائه می‌دهند.  همین نوع کاربرد در پارک یا حیاط و نصب بر روی دیوار باعث تعریف متفاوت آنها شده است.

اسم و تعریف این نوع چراغ ها، بر حسب محل استفاده نیز متفاوت می‌شود. مثلا اگر در حیاط خانه به کار ببرید، چراغ حیاطی نامیده می‌شود. اگر در باغ یا باغچه به کار ببرید و از پایه‌های کوتاه یا خیلی بلند برای آن استفاده کنید، چراغ باغی یا چراغ باغچه‌ای تعریف می‌شود. اگر در خیابان ها به کار برده شوند چراغ خیابانی گفته شوند.

چراغ پارکی

وظیفه چراغ‌های پارکی فقط روشنایی نیست. بلکه آنها به خاطر داشتن حباب‌های شیشه‌ای فوق العاده با دوام و شفاف، از لامپ در برابر شرایط بد آب و هوایی محافظت می‌کنند؛ چرا که یکی از دلایل کارایی پایین لامپ، نداشتن محافظ خوب در برابر شرایط محیطی مثل رطوبت بالاست. چراغ‌های پارکی تیانا به دلیل داشتن حباب‌های شفاف و زیبا علاوه بر محافظت از لامپ استفاده شده، افکت‌های نوری فوق العاده زیبایی ایجاد می‌کنند که در شب حیاط خانه، پارک یا ویلای شما را درخشان‌تر و زیباتر می‌کند.

تیانا بیش از 40 مدل چراغ پارکی دارد تا مشتری بتواند بر حسب سلیقه، مدل مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کند. تفاوت چراغ‌های پارکی در برند، جنس و شعله آنها (مثلاً چراغ پارکی سه شعله، چهار شعله، پنج شعله) و پایه (کوتاه یا بلند) است. نوردهی بالا، روشنایی زیبا، جنس آلومینیوم، پایه‌های مقاوم، حباب شیشه‌ای و بلوری محکم از مهم‌ترین ویژگی‌های یک چراغ پارکی خوب به شمار می‌آیند.

چراغ‌های دیواری تیانا

چراغ دیواری

چراغ‌های دیواری تیانا از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند. این نوع چراغ‌ها به چراغ دیوارکوب نیز معروف‌اند که بر  روی دیوار نصب می‌شوند. فرق نمی‌کند که دیوار حیاط خانه باشد یا راهروی ساختمان، ویلا، ساختمان‌های اداری و خیابان‌ها، تالارها، سالن‌های بزرگ؛ این نوع چراغ در ارتفاع بالا و پایین در تمام این مکان‌ها نصب و استفاده می‌شود.

چراغ‌های دیواری تیانا هم از جنس تمام آلومینیوم ساخته شده و دارای حباب از جنس شیشه و بلور است. این محصولات در برابر بارندگی و گرمای شدید، با کیفیت بالا به کار خود ادامه می‌دهند. چراغ دیواری، پارکی و حیاطی تیانا دارای طراحی کاملاً مدرن و سلطنتی هستند. چنانچه به زیبایی محیط و روشنایی خانه اهمیت می‌دهید از چراغ‌های دیواری تیانا برای فضای داخل خانه مثل پذیرایی استفاده کنید.

قیمت چراغ دیواری تیانا بر حسب مدل آن متفاوت خواهد بود. اگر به دنبال خرید چراغ دیواری مدرن، ارزان، کلاسیک یا سلطنتی هستید، تیانا برای تمامی ‌سلیقه‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف محصول دارد.

چراغ‌های سلطنتی تیانا

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده کرده‌اید، محصولات تیانا دارای طراحی سلطنتی فوق‌العاده زیبا هستند که در بازار بیشتر به چراغ سلطنتی معروف‌اند. یعنی شما می‌توانید هم چراغ حیاطی سلطنتی و هم چراغ دیواری سطنتی انتخاب کنید. مهم نیست که کجای ایران هستید؛ هر کجای کشور که باشید فقط کافی است مدل مورد دلخواه را انتخاب کرده و با تیانا تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان برای شما ارسال شود.

چراغ حیاطی و ویلایی تیانا

همان‌طور که اشاره شد چراغ‌های تیانا محدودیت نصب و استفاده ندارند. شما چراغ پارکی را می‌توانید برای حیاط خانه و یا داخل باغ استفاده کنید؛ چرا که پایه چراغ قابل تغییر است. شما باید بر حسب ارتفاع مدنظر، سایز دلخواه را انتخاب کنید؛ مثلاً پایه کوتاه یا پایه بلند. حتی از چراغ‌های دیواری به عنوان چراغ حیاطی نیز می‌توانید استفاده کنید. بعضی مشتریان تصور می‌کنند چون نام این محصول، چراغ پارکی است، پس داخل حیاط خانه یا ویلا قابل استفاده نیست؛ در حالی که چراغ‌های تیانا محدودیت استفاده ندارند.

چراغ خیابانی

برای روشنی خیابان فقط از چراغ های بلند استفاده نمی شود بلکه در بیشتر کشورهای جهان از چراغ پارکی با پایه های دو متری و حتی چراغ پارکی پایه کوتاه برای روشنایی خیابان ها و فضای باز شهری استفاده می شود.

خوشبختانه چراغ های تیانا توسط شهرداری ها در نقاط مختلف کشور مورد استقبال و استفاده قرار گرفته اند. و یکی از مشتریان همیشگی محصولات تیانا شهرداری است. مهم نیست که از چه نوع لامپی استفاده می‌کنید؛ مهم کیفیت حباب شفاف این محصولات روشنایی است که تلفیقی از طراحی چراغ مدرن، کلاسیک و سلطنتی در طراحی و تولید آنها به کار گرفته شده است تا به عنوان برترین تولیدی چراغ پارکی در ایران همچنان به راه خود ادامه دهیم.

 از دیگر محصولات تیانا می‌توان به چراغ‌های چمنی، سردری، سرلوله، مینیاتوری و... اشاره کرد.

شما می توانید برای خرید چراغ دیواری، پارکی، حیاطی، سلطنتی، خیابانی در طرح ها و رنگ های مختلف به فروشگاه اینترنتی این شرکت یعنی https://tyana.ir مراجعه کنید یا کلیدواژه چراغ پارکی تیانا در اینترنت جست‌وجو کنید.

با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید چراغ دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس آن را به صورت عمده یا تکی سفارش دهید. چنانچه نسبت به انتخاب بهترین چراغ برای خانه یا ویلای خود دانش کافی ندارید، فقط کافی است با مشاورین فروش تیانا تماس بگیرید تا بهترین چراغ‌ها را متناسب با سلیقه و بودجه شما پیشنهاد دهند

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.