دانلود فیلم و سریال ایرانی قانونی از سایت کاران مووی

رسانه ثابت برای دانلود فیلم ایرانی و یا دانلود فیلم

اگر شما اخیراً به دنبال دانلود فیلم ایرانی و یا کلاً دانلود فیلم بوده باشید حتما وارد سایت هایی شده اید که حجم بسیار زیادی از تبلیغات را قرار داده اند و یا مدام پنجره های مختلف را برای شما باز می کنند. برخی از این سایت ها تنها توضیحی در رابطه با فیلم مورد نظر شما داده اند و هیچ گونه لینک دانلودی را هم ارائه نداده اند. این قبیل سایت ها عموماً تبلیغات زیادی دارند و هدف آن ها هم جذب کاربر برای نمایش تبلیغاتشان است.

در کنار این موارد سایت هایی هم وجود دارند که لینک دانلود فیلم مورد نظر را دارند اما این لینک ها عموماً محدود به یک یا دو کیفیت است که قدرت انتخاب را از کاربران می گیرد .در کنار این موارد سرور ها ضعیف این سایت ها موحب می شود تا دانلود ها نیازمند زمان بیشتری باشد . آن دسته از سایت هایی هم که هیچ کدام از مشکلات یاد شده را ندارند عموماً آرشیو بسیار کمی دارند و یا به ژانر خاصی محدود شده اند

رسانه کاران مووی مرجعی است که با اشراف کامل بر این موضوعات سعی کرده تا این نقاط ضعف را به نقاط قوت خود تبدیل نماید و به همین جهت الگو و شیوه ای متمایز را در پیش گرفته است. این رسانه دارای یک آرشیو بسیار بزرگ است که تقریباً بیشتر ژانر های سینمایی را شامل می شود که این موضوع باب میل عاشقان سینما است.

در کنار این موارد کاران مووی برای هر فیلم کیفیت های مختلفی قرار داده و آن ها را بر روی سرور های قدرتمند خود آپلود نموده و لذا دانلود آن ها بسیار سریع تر از وبسایت های دیگر است. نکته دیگری که در رابطه با این سایت وجود دارد قرار دادن کیفیت های مختلفی از هر فیلم می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا بر اساس نیاز و خواسته خود اقدام به دانلود نمایند.

توضیحات کامل برای هر فیلم، وجود تیزر های متنوع، سرعت لود بالا و..... همگی بخشی از مزیت های این وبسایت است. مجموع این فاکتور ها سبب شده تا رسانه کاران مووی به مرجع مناسبی برای دانلود فیلم و یا دانلود فیلم جدید باشد.

دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال آقازاده و جزئیات بیشتر در رابطه با آن

آقازاده نام سریالی است که اخیراً جنجال زیادی به پا کرده و یقیناً شما هم تیزر ها و یا بخش هایی از آن را در شبکه های اجتماعی مشاهده نموده اید . این سریال را می توان از مطرح ترین و البته برترین سریال های شبکه نمایش خانگی به حساب آورد. سریال آقازاده در واقع بر پایه یک ملودرام عاشقانه ساخته شده است.

اما در کنار آن ارتباط تنگاتنگی با مسائل سیاسی و اقتصادی روز دارد و توانسته به خوبی مقوله آقازاده و موضوعات وابسته به آن ها را زیر نظر قرار دهد. در واقع این داستان پیرامون یک آقازاده به نام نیما است که از طریق زد و بند، رانت، رشوه و امثال آن اقدام به ثروت اندزوی نموده است. در نقطه مقابل او آقازده ای دیگر به همین نام وجود دارد که هیچ گونه سابقه ای از کار خلاف و غیر قانونی در وی دیده نمی شود لذا نیما در تلاش است تا ردی از او بیابد و او را رسوا نماید.

مازاد بر داستان تازه و البته جذاب ، حضور بازیگران مطرحی همچون جمشید هاشم پور، امین حیایی، نیکی کریمی، امیر آقایی، مهدی کوشکی و ... سبب شده است تا این اثر بیش از پیش مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. از طرفی دیگر کارگردانی این اثر توسط بهرنگ توفیقی انجام شده و نویسندگی آن هم بر عهده حامد عنقا بوده است. عنقا در واقع طراح اولین سریال شبکه نمایش خانگی یعنی قلب یخی بود و به همین جهت انتظار می رود تجربه او در این اثر بسیار کارآمد باشد. اگر شما هم قصد دانلود سریال آقازاده را دارید می توانید هم اکنون به رسانه کاران مووی مراجعه فرمایید و این اثر را با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی و آثار این صنعت

صنعت سینمای ایران را می توان جزو آن دسته از بازار هایی دانست که آثار و تولیدات آن بطور کامل با روح و روان ایرانیان ترکیب شده است . عموم فیلم های ایرانی به دلیل بهره گیری از داستان زندگی مردم ایران، توانسته اند به محبوبیت زیادی برسند و به همین جهت است که تماشای فیلم ایرانی همواره در لیست سرگرمی های یک ایرانی جای دارد.

البته تماشا و دانلود این فیلم ها نیز مانند فیلم های خارجی با مشکلات بسیار زیادی مواجه است. برای دانلود فیلم ایرانی شما باید ابتدا از دریای تبلیغات آزار دهنده سایت های دانلود فیلم رد شوید تا به لینک دانلود این فیلم ها برسید. در کنار این موارد عموماً از سرور های ضعیفی برای نگهداری این فیلم ها استفاده می شود و لذا دانلود آن ها عموماً زمان بر می باشد .

البته تمام این موضوعات در رسانه کاران مووی بصورت معکوس می باشد. این رسانه هیچ گونه تبلیغاتی را در ساختار خود جای نداده و به همین دلیل است که کاربران به هیچ عنوان آزرده نمی شوند. در کنار این موارد کاران مووی از پر قدرت ترین و البته سریع ترین سرور ها برای نگهداری فیلم استفاده می نمایند. این موضوع باعث می شود تا هر ویدیو در کمترین زمان ممکن دانلود شود که مجموع این موارد لذت دانلود فلیم ایرانی در سایت کاران مووی را بیش از پیش لذت بخش می نماید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.