۶ نکته برای ارسال بسته با پیک موتوری اسنپ باکس

این روزها پیک موتوری آنلاین به خاطر سرعت بالا و امنیت به ساده‌ترین و کارآمدترین روش ارسال بسته تبدیل شده است. شهروندان شهرهای شلوغ در سراسر دنیا همیشه با معضل ترافیک و آلودگی هوا روبه‌رو هستند و با راهکارهای هوشمند در زمینه حمل‌ونقل در سال‌های اخیر توانسته‌اند بخشی از این معضلات را کم کنند.

کسب‌وکارهایی که ارسال و دریافت بسته‌ یکی از فعالیت‌های روزمره آن‌هاست، کسانی که باید اسناد و مدارکی را به سرعت از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر ارسال کنند و همینطور کسانی که ترجیح می‌دهند به جای استفاده از خودروی شخصی بسته‌های خود را به دست پیک‌ موتوری بسپارند، می‌توانند از سرویس ارسال بسته اسنپ استفاده کنند.

اسنپ باکس، سرویس ارسال بسته سوپر اپلیکیشن اسنپ، با قیمت‌های مقرون به صرفه، تضمین امنیت و پشتیبانی ۲۴ ساعته نزدیک به سه سال است که در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کند.

موتورهای سرویس اسنپ باکس، ظرفیت و شرایط مشخصی برای حمل و جابه‌جایی بسته‌ها دارند. پیش از آنکه اسنپ باکس را درخواست کنید، حتما به این نکات توجه داشته باشید تا بسته‌های شما بدون دردسر به مقصد برسند.

نکاتی که باید پیش از ارسال بسته با اسنپ باکس رعایت کنید:

۱. وزن و ابعاد بسته ارسالی را اندازه بگیرید:

در صورتی که می‌خواهید بسته‌ای را با اسنپ باکس ارسال کنید، توجه داشته باشید که پیک‌های موتور این سرویس در جابه‌جایی بار محدودیت وزن و ابعاد دارند. پیک موتوری اسنپ می‌تواند بسته‌هایی تا سقف ۲۵ کیلوگرم را در شهر جابه‌جا کند. ابعاد بسته شما هم نباید بیش از ۴۵*۴۵*۴۵ باشد. اگر می‌خواهید بسته شما حتما با باکس‌های مخصوص ارسال شود، از طریق اپلیکیشن اختصاصی اسنپ باکس، درخواست سرویس با جعبه را ثبت کنید.

۲. بسته‌بندی مرسوله را خودتان انجام دهید:

اگر مرسوله شما نیاز به بسته‌بندی خاصی دارد، حتما پیش از درخواست سرویس اسنپ باکس، خودتان آن را بسته‌بندی کنید. اگر محتویات بسته شکستنی است، حتما آن را در پوششی مثل نایلن حباب‌دار بپیچید و بعد آن را در یک جعبه سبک قرار دهید. برای اطمینان از باز نشدن بسته طی جابه‌جایی با پیک موتویر حتما آن را تا جای ممکن محکم بسته بندی کنید.

۳. ارسال اسناد و اشیاء قیمتی ممنوع:

پیک موتوری اسنپ باکس از حمل اسنادی مثل چک، سفته، پول نقد، طلا و اوراق بهادار و اشیاء قیمتی معذور است و در صورت ارسال مسئولیت هر نوع خسارت احتمالی به عهده خود شما خواهد بود.

۴. مرسوله خلاف قانون، ممنوع:

اسنپ باکس از حمل مرسولات ممنوعه و همینطور مواد محترقه و مایعات و جامدات آتش‌زا معذور است و مسئولیت حقوقی و جزایی چنین مرسولاتی به عهده خود شماست.

۵. مشخصات گیرنده را کامل و با دقت وارد کنید:

برای امنیت مرسوله خود، حتما مشخصات گیرنده از جمله نام و آدرس او را با دقت و کامل در اپلیکیشن اسنپ وارد کنید. اگر گیرنده به هر دلیلی مرسوله شما را تحویل نگیرد، پیک موتوری اسنپ باکس بسته را به شما برمی‌گرداند. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید بسته شما به دست شخص خاصی برسد، حتما نام و نام خانوادگی فرد گیرنده را هنگام درخواست اسنپ باکس، در اپلیکیشن ثبت کنید و از راننده بخواهید در محل، بسته را به شخص مورد نظر تحویل دهد.

۶. در انتخاب نحوه پرداخت دقت کنید:

پرداخت هزینه پیک موتوری اسنپ باکس به دو شیوه اعتباری و نقدی و از سوی گیرنده یا فرستند می‌تواند انجام شود. از آنجا که حین سفر نمی‌توانید نوع پرداخت را تغییر دهید، در صورتی‌که ‌می‌خواهید پرداخت شما اعتباری انجام شود، حتما پیش از ثبت درخواست حساب خود را شارژ کنید. اگر قرار است گیرنده هزینه را به صورت نقدی پرداخت کند، حتما از قبل او را در جریان بگذارید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در ارسال و دریافت بسته‌ با اسنپ باکس، می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته اسنپ باکس با شماره ۰۲۱۹۶۶۴۲ تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.