راهنمای انواع چادر مسافرتی و تولید و کار آفرینی با این محصول

کدام محصول برای من مناسب است؟ آیا هر چه گران تر باشد بهتر است؟ اگر چادری ارزان یا ایرانی بود، خوب نیست؟ با ما باشید برای انتخاب بهترین محصول از میان این همه تنوع:

نکته بسیار مهم و اولویت هر خریدی برای هر کالایی، نیاز افراد است، یعنی اگر شما طبقه پنجم یک ساختمان زیبا را خیلی دوست دارید ولی این ساختمان آسانسور ندارد و شما بهر دلیلی نمیتوانید از طبقات آن بالا روید، خرید این خانه برای شما اشتباه است. این مثال را برای هر چیز دیگری میتوان ذکر کرد: خرید اتومبیل، تهیه غذا، خرید شکلات و و و تعداد بیشماری از خرید های دیگر، امروزه در دنیای اینترنت بهترین فروش مربوط به سایت هایی است که توانسته اند راهنمایی برای خرید یک محصول مناسب تر برای علاقه مندان به خرید آن کالا بیابند.

یکی از نکات بسیار مهم در شرکت اینتکس، قیاس بین مدل هاست و راهنمای چادر مسافرتی خود را بیشتر از نیاز هایی که متقاضیان برای انتخاب قبل و بعد از خرید هایشان در نظر گرفته اند، پیدا میکند. به زبان ساده تر با توجه به نوع استفاده شما از چادر ها، اعلام خوب و یا بد بودن چادر های مسافرتی را میکند که البته باید گفت هیچ چادری بد نیست مگر آنکه خریدار به نیاز، هزینه و محل استفاده آن دقت نکرده باشد. ابتدا قبل از هر گونه بحثی درباره انواع چادر ها باید گفت که نکات زیر تماما از ضبط، شنود و مشاوره های عزیزان کارشناس ما مخصوصا در قسمت فروش شرکت اینتکس استخراج شده است و هر مطلبی را که در پایین میخوانید شامل سال ها تجربه در این شرکت میباشد.

اولین و مهمترین گزینه ای که هر خریداری به آن دقت زیادی میکند قیمت چادر مسافرتی است، واقعا باید به این نکته توجه داشت که نمیتوان یک محصول کاملا مناسب از هر نگاهی را با قیمت ارزان خرید کرد، قطعا قیمت تمام شده هر کالایی با کالای دیگر متفاوت است، بهترین راهنمایی و تجربه ای که اینتکس در مورد خرید چادر های مسافرتی در اختیار شما علاقه مندان میگذارد، سطح توقع خریدار است، معنی این جمله این است که اگر میخواهید قیمت یک چادر مسافرتی برای شما مناسب باشد، ابتدا به این فکر کنید که چه توقعی از یک محصول دارید، اگر توقع شما فقط یک چُرت ۲ ساعته و یا یک نهار خوردن باشد، میتوانید از چادر های خیلی خیلی ارزان قیمت نیز استفاده کنید و نیازی به خرید چادر های مسافرتی حرفه ای ندارید، ولی اگر میخواهید کوه فتح کنید و یا در دشت بخوابید یا آفرود کنید، آن وقت باید سراغ ویژگی هایی از یک محصول بروید که به آن نیاز دارید و قطعا قیمت کار را بالا خواهد برد، پس نیاز را فدای قیمت نکرده و یک محصول ایده آل را انتخاب کنید که نیاز شما را براورده کند.

محل استفاده از چادر مسافرتی میتواند در خرید این کالا بسیار اهمیت داشته باشد، محل های استفاده شامل: کوه، دشت، کمپ، آفرود، پارک، کارگاه ساختمانی و شرایط بحرانی همچون سیل و زلزله میباشند.

چادر

کدام چادر و چرا؟ توجه کنید اگر محل استفاده شما از چادر مسافرتی کوه و دشت و کلا بر مبنای وزش باد است، حتما باید از چادر های مسافرتی کوتاه استفاده کنید تا ضد باد باشند، اگر محل استفاده شما پارک و خانواده و یا یک کارگاه ساختمانی است، میتوانید از چادر های مسافرتی اتوماتیک، فنری و عصایی استفاده کنید چرا که به ارتفاع بلند نیاز دارید. اگر موارد استفاده برای سیل و زلزله و شرایط بحرانی است میتوانید از چادر هلال احمر استفاده کنید چرا که نیاز به اسکلت محکم تر و پارچه ضخیم تری دارید و احتمالا چند وقتی باید این کالا نصب باشد و جابجا نگردد.

کدام چادر ها ضد آب هستند؟

سوالی که بسیاری از متقاضیان دائما در حال پرسیدن میباشند و کاملا بیهوره است. مساله ضد آب بودن یک چادر مسافرتی کاملا بستگی به نوع نیاز شما دارد، چادر ضد آب در دو مدل تولید میشود: چادر ضد آب صد در صد و چادر ضد آب در عمق کم آب. بیشترین نیاز ها به مورد دوم ارتباط پیدا میکند و چادر صد در صد ضد آب تنها برای افرادی مناسب است که استفاده های بسیار حرفه ای از این محصول دارند و شاید چند وقت در شرایط جوی ای همچون کوهنوردی نیاز به یک چادر مسافرتی دارند، از خصیصه های مهم یک چادر مسافرتی کاملا ضد آب ارتفاع این محصول است که تقریبا از 80 تا 120 سانتی متر است و برای هر فردی مناسب نمیباشد.

اصطلاح چادر مسافرتی دو پوش: این اصطلاح مربوط به چادر هایی است که یک لایه مجزا از جنس ضد آب روی آن ها نصب میگردد و معمولا به چهار کش یا چسب روی بدنه اصلی چادر متصل میگردند، کار اصلی آنها کمک بیشتر به چادر مسافرتی در برابر باران است و آب را به قسمت بیرونی (کف چادر) هدایت میکنند، این پوش قیمت خیلی زیادی ندارد و در صورتیکه هنگام خرید یک چادر مسافرتی دو پوش با مدل تک پوش خودش اختلاف زیادی از قیمت را دیدید، بدانید که دروغ است.

تولید چادر مسافرتی: درست است که در سال های اخیر در کشور ما تولید چادر مسافرتی زیاد شده است ولی متاسفانه کیفیت ها نسبت به نوع های خارجی حتی چینی بسیار پایین تر است، این صنعت در کشور ما نوعی صنعت نوپاست ولی کشور هایی همچون اسپانیا، آلمان، امریکا و چین زمان زیادی را برای ساخت و تولید این کالا گذاشته اند و هم اکنون توسط دستگاه های تمام اتوماتیک با پارچه های حرفه ای همچون آکسفورد اقدام به تولید کرده اند، این شرکت ها چادر هایی تولید کرده اند که امکاناتی همچون یک خانه دارند و نیاز به هیچ وسیله ای ندارند. مخصوصا در قسمت تولید چادر های آفرود که روی سقف اتومبیل نصب میگردند و یا در ادامه باربند ها دیده میشوند. چادر های مسافرتی تولید شده در ایران بیشتر مصارف خانوادگی در پارک ها را دارند و اکثرا از نوع فنری و ارزان قیمت میباشند تا خانواده ها بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند.

چادر مسافر1

سرمایه لازم برای تولید چادر مسافرتی: این قسمت برمیگردد به بحث قبلی که در واقع اگر منظور نیاز به تولید محصولات فنری است، سرمایه زیادی لازم ندارد و تقریبا با اجاره یک کارگاه و داشتن ۵ عدد چرخ خیاطی صنعتی و یک قیچی صنعتی و میز برش قابل راه اندازی است، دستگاه قطع کن فنر نیز لازم دارد و در کل هزینه زیادی متوجه تولید کننده نخواهد بود، بحث خرید پارچه و مواد اولیه نیز که به روز بوده و میتوان براحتی در ایران خریداری کرد. پارچه های خریداری شده توسط بیشتر تولید کنندگان چادر مسافرتی در ایران از نوع برنو یا ضخیم و تفلون یا پلاستیکی است که البته از پارچه جودان نیز استفاده میگردد، قبل از زمان تحریم ها و محدود شدن واردات پارچه به ایران، میشد از پارچه های

آکسفورد، نقره و سامسونگ نیز استفاده کرده که در حال حااضر با قیمت بسیار بالایی باید خریداری گردند و اصلا مقرون به صرفه نمیباشد. تعدادی کارگر و دوزنده و یک برش کار نیز برای انجام مراحل تولید چادر نیاز است تا بتوانند چرخ این صنعت را راه اندازی نمایند، بعد از تولید این محصول باید نگاهی به فروش آن داشت که در حال حاضر میتوان این کالا را به راحتی به کشور های همسایه صادر کرد، کشور عراق، باکو، آذربایجان، عمان و ترکیه از پر فروش ترین کشور های چادر مسافرتی ایرانی میباشند که میتوان بازار این کشور ها را به راحتی مورد هدف قرار داد، نکته اصلی در تولید چادر مسافرتی، کیفیت و قیمت تمام شده است. باید بدانید که این کشور ها دو مدل جنس را لازم دارند، محصولات ارزان قیمت و محصولات با کیفیت که البته باید گفت که محصولات ارزان قیمت شامل بی کیفیت ها نیست.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب خوب و آموزنده ای را در مورد خرید انواع چادر مسافرتی و تولید این کالا در اختیار شما گذاشته باشیم، مطالب کاملا دست اول و چکیده ای از بهترین تجربه مدیران، نمایندگان و فروشندگان این محصول بوده که امید به تولید بهتر، بیشتر و با کیفیت بالا در حد رقابت با بازار های خارجی را دارند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.