فروش سهام عدالت در اپلیکیشن 724

با نصب اپلیکیشن 724 مشمولان سهام عدالت که طی اعلام قبلی روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، از امروز می‌توانند با ورود به اپلیکیشن ۷۲۴ وضعیت سهم‌های موجود در سبد دارایی‌هایشان را مشاهد کنند. اپلیکیشن ۷۲۴ وابسته به گروه مالی سامان، یکی از نخستین سامانه‌های فروش اینترنتی و غیرحضوری سهام عدالت است که بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، پس از آزادسازی سهام عدالت امکان ثبت سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت را فراهم کرده است.

کاربران اپلیکیشن ۷۲۴ به ساده‌ترین روش و در سریع‌ترین زمان با خیالی آسوده می‌توانند از خدمت نوینی که در راستای آسودگی سهامداران عدالت به بازار سرمایه کشور ارائه شده است، استفاده کنند. با استفاده از اپلیکیشن ۷۲۴ کاربران می‌توانند بدون نیاز به کد بورسی و کاملا غیرحضوری معامله خود را انجام دهند. در این سامانه علاوه بر سهولت کاربری، امکان مشاهده وضعیت درخواست فروش، آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها و پشتیبانی آنلاین و .... وجود دارد.

اپلیکیشن724

اپلیکیشن ۷۲۴ تلاش داشته تا در این شرایط سخت کرونا، آسودگی خاطر را برای سهامدارن عدالت فراهم آورد به همین دلیل پپیش از این نیز، خرید سهام دولت تا سقف 20 میلیون ریال را با 20 درصد تخفیف به کاربران خود ارائه داده بود. مطابق آن طرح و از طریق پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) "واسطه‌گری مالی یکم" به سادگی و بدون حضور افراد، فرصت مناسبی برای همه مردم ایران فراهم شد تا با سرمایه‌گذاری در سهام معتبرترین شرکت‌های دولتی، در اقتصاد کلان کشور شریک شوند.

اپلیکیشن ۷۲۴ از محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش یک اپلیکیشن همه کاره و امن است. خرید شارژ، خرید بسته ‌های اینترنتی، کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت از طریق QR و کیف پول الکترونیکی تنها بخشی از ویژگی‌های آن است، جالب است بدانید؛ برای تراکنش‌هایی که می‌زنید امتیاز هم دریافت می‌کنید و با همان امتیازها شانستان در قرعه‌کشی‌های ویژه اپلیکیشن ۷۲۴ بالا می‌رود. همه اینها تنها بخشی از  امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن ۷۲۴ است که به سادگی خیال شما را از خدمات پرداختی راحت می‌کند.  

دانلود اپلیکیشن ۷۲۴
به سادگی یک کلیک نسخه جدید اپلیکیشن ۷۲۴ را دانلود کنید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.