کاشت مو و ابرو با روش انحصاری میکروگرافت در کلینیک هلیا

اگر همه تئوری ها در مورد کاشت مو و ابرو «عملی» می شدند، همه نتایج حاصل از این فرآیندها برای همه افراد کاملا یکسان به نظر می رسیدند. یکسان نبودن این نتایج، معمولا به دو عامل مهم بستگی دارد. اول انتخاب کلینیک و دوم، انجام مراقبت های لازم پس از پایان فعالیت از سوی خود فرد.

کلینیک بین المللی هلیا همواره می کوشد تا با در نظر گرفتن جدید ترین متد های روز دنیا و بهره برداری از تکنولوژی های روز رضایت حداکثری تمامی مراجعین خود را کسب نماید.

در گذشته تنها یک یا نهایتا دو متد برای کاشت طبیعی مو و پیوند ابرو وجود داشت. جالب است بدانید که هنوز هم در بعضی از کلینیک های زیبایی، تنها از همان متد ها استفاده می شود و عملا کوچک ترین حق انتخابی در اختیار فرد قرار نمی گیرد. در کلینیک هلیا اما شما با بررسی کامل شرایط و با انجام دقیق جلسه های مشاوره، با مشورت پزشک متخصص شما به بهترین تصمیم برای مو ها و ابرو های خود دست پیدا خواهید کرد.

کاشت مو و ابرو در کلینیک تخصصی زیبایی هلیا، با استفاده از مدرن ترین متد های ممکن صورت می گیرد. نکته مهم در خصوص این متد ها، در این موضوع خلاصه می شود که آن ها در واقع نقص های موجود در روش های قبلی را برطرف کرده اند. زمانی که این روش ها را برای خود در نظر می گیرید، در حقیقت به سراغ انجام فرآیند هایی با نتایج حداکثری و آثار جانبی حداقلی رفته اید.

کاشت مو در کلینیک هلیا چه مراحلی دارد؟

شما در صورت تمایل به پشت سر گذاشتن کاشت مو، باید ابتدا در جلسه های مشاوره حضور پیدا کنید. در این جلسه ها، شرایط انجام کار به شما توضیح داده می شود و وضعیت اولیه شما نیز مورد بررسی قرار بگیرد. شما همچنین باید آزمایش هایی را سپری کنید تا این اطمینان حاصل شود که کاندیدای مناسبی برای کاشت طبیعی مو هستند.

کاشت مو در کلینیک هلیا، اساسا زمان زیادی از شما نمی گیرد. شما در روز تعیین شده برای انجام این فعالیت به کلینیک مراجعه می کنید و بدون نیاز به بستری شدن و سپری کردن دوران نقاهت، پس از انجام فرآیند به خانه می روید.

در روز انجام پیوند مو، ابتدا از بی حس کننده های موضعی برای شما استفاده می شود تا در جریان این فعالیت، هیچ دردی را احساس نکنید. سپس فعالیت برداشت گرافت ها از نقطه تعیین شده رقم خواهد خورد. گرافت ها پس از استخراج از سر یا بدن شما، زیر میکروسکوپ آماده شده و سپس در سر شما کاشته می شوند.

در کلینیک هلیا با بهترین روش کاشت مو و ابرو و با جدیدترین ابزار و امکانات موجود، تلاش می شود تا ایده آل ترین نتایج برای شما به وجود بیاید. پس از پایان کاشت مو نیز رابطه کلینیک با شما به هیچ وجه قطع نخواهد شد. در ماه های پس از انجام کاشت مو، شرایط رشد مو های جدید روی سر شما به دقت توسط متخصصان کلینیک هلیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کلینیک هلیا

بهترین روش کاشت مو و ابرو

در گذشته تنها یک یا نهایتا دو متد برای کاشت طبیعی مو و ابرو وجود داشت. جالب است بدانید که همین حالا نیز در بعضی از کلینیک ها، تنها همین متد ها برای این فعالیت ارائه می شوند اما کلینیک هلیا به عنوان پیشگام انجام فعالیت های مدرن زیبایی با روش هایی نوین، همواره در تلاش است تا از به روز ترین تکنولوژی ها برای کاشت طبیعی مو در سر و ابروی شما استفاده کند.  

روش های جدید کاشت طبیعی مو و ابرو معمولا این امتیاز بزرگ را دارند که با استفاده از فناوری های نوین، عوارض جانبی بسیار محدود تری برای شما به وجود می آورند.

البته به طور کلی انتخاب یک روش از کاشت مو، به شرایط خاص شما بستگی خواهد داشت اما ترجیحا باید این فعالیت را در کلینیکی انجام دهید که با قابلیت ارائه روش های متعدد و متنوع، دست شما را برای انتخاب متد مد نظر خودتان باز بگذارد.

کاشت مو و ابرو با روش انحصاری میکروگرافت در کلینیک هلیا

اگر علاقه مند به کاشت ابرو یا کاشت مو در سر خود هستید، شاید چیزهایی در مورد روش میکروگرافت شنیده باشید. این روش در گذشته تنها در کشورهای خارجی در دسترس بود اما حالا به صورت انحصاری در کلینیک هلیا برای شما ارائه می شود و انجام آن در ایران نیز امکان پذیر شده است.

در این فعالیت مدرن و جذاب که به تایید رسمی سازمان غذا و داروی آمریکا نیز رسیده است، از تکنیک های تازه ای برای برداشت گرافت ها از سر افراد استفاده می شود. در حقیقت در این فرآیند بستگی به میزان نیاز افراد به گرافت ها، از هولدر های اتوماتیک برای این استخراج کمک گرده می شود.

گرافت های برداشته شده، در دستگاه خاص این فرایند آماده می شوند و سپس بدون نیاز به برش، با پانچ هایی بسیار کوچک مورد کاشت قرار می گیرند. در روش میکروگرافت، برداشت گرافت ها به خوبی صورت می گیرد و در واقع شانس سالم ماندن گرافت ها فوق العاده زیاد به نظر می رسد. این روش به ویژه برای افرادی که بانک موی چندان قدرتمندی دارند، یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

تفاوت های کاشت مو و ابرو به روش میکروگرافت با سایر روش ها

از آن جایی که در روش میکروگرافت کاشت مو به صورت میکرو و در ابعاد کوچک تر صورت می گیرد، شما نسبت به روش سنتی، شانس به مراتب بیشتری برای تصاحب موهایی کاملا متراکم خواهید داشت.

در این فرآیند، عملا هیچ جای زخمی روی سر شما باقی نخواهد ماند. در حقیقت شما در حالی کاشت ابرو یا کاشت مو را انجام می دهید که هیچ اثری از این فرآیند در سر یا بدن شما قابل مشاهده نخواهد بود.

برتری دیگری که این فرآیند نسبت به روش های قدیمی تر دارد، این است که با استفاده از میکروگرافت، نتایج نهایی کاشت مو و ابرو زودتر از سایر روش ها ظاهر خواهد شد. در حقیقت پس از استفاده از این متد، شما نباید زمان بسیار زیادی منتظر بروز نتایج نهایی باشید.

کاشت مو و ابرو به شیوه میکروگرافت به خاطر دقت و ظرافتی که در آن لحاظ می شود، ممکن است کمی بیشتر از متد های دیگر طول بکشد اما نتایج نهایی این فعالیت، حتما ارزش این زمان را خواهند داشت.

کلینیک هلیا به عنوان پیشگام استفاده از این متد نوین در ایران، کاشت مو و ابرو را با بهترین دستگاه ها و بالاترین میزان موفقیت برای شما انجام می دهد.

هزینه های کاشت مو و ابرو به روش میکروگرافت

در مقایسه با روش های سنتی تر، هزینه کاشت مو در این روش به خاطر دستگاه های پیشرفته و همچنین زمان انجام فرآیند، کمی بیشتر خواهد بود.

با این وجود معمولا افرادی که به جزئیات کاشت ابرو و مو اهمیت فوق العاده ای می دهند و می خواهند یک بار برای همیشه از نتایج مثبت این فعالیت ها بهره مند شوند، ترجیح می دهند از روش های نوینی مثل میکروگرافت استفاده کنند تا بدون کوچک ترین اضطراب و نگرانی، این فعالیت ها را پشت سر بگذارند و از وضعیت ظاهری ایده آل خود، برخوردار شوند.

برای اطلاع از هزینه کاشت موی سر و ابرو به روش میکروگرافت می توانید با مشاورین کلینیک کاشت موی هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02122810089 و همچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120687738 در ارتباط باشید .

www.heliaclinic.com

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.