کولر گازی گری، ارمغان تکنولوژی در روزهای گرم تابستان

قطعا تا به حال تجربه­ حس مطلوب لمس یک هوای خنک در اوج گرما را داشته ­اید. حس خوبی که در یک ظهر گرم تابستانی بعد از طی یک مسافت طولانی، در لحظه­ ورود به محیط کار یا منزل خود با آن مواجه می­شوید. بدون شک در آن لحظه، هیچ اتفاقی بهتر از این نمی­تواند حس مثبت آرامش را به شما القا کند. این احساس دلنشین، ارمغان تکنولوژی است که می توانید آن را با کولر گازی گری تجربه کنید.

ماموریت شرکت گری در روز های گرم

شرکت چینی گری (GREE) بخشی از اجرای این ماموریت را بر عهده دارد. این شرکت از معتبرترین برند های تولیدکننده کولر گازی و اسپلیت در دنیا است که توانسته با بهره جستن از هزاران مهندس در بخش تحقیق و توسعه، در کنار به کار گرفتن مجهزترین و به روز ترین آزمایشگاه­های موجود، به تولیدی قابل توجه دست یابد به گونه­ای که امروزه جایگاه ویژه­ای در میان طرفداران کولر­های گازی در دنیا دارد. کولر گازی گری با طراحی جذاب و تکنولوژی قدرتمند و همچنین تنوع در مدل و ظرفیت های مختلف، از پر طرفدار ترین کولرهای گازی در ایران است.

کولر گازی

کولر گازی گری

کولر گازی گری در مدل ایستاده

اگر در مناطق گرم و مرطوب زندگی می­کنید و از گرمای طاقت ­فرسایی که هر تابستان محیط کار و منزل شما را فرا می­گیرد خسته شده اید پیشنهاد ما این است از کولر ایستاده گری استفاده نمایید. کولرهای گازی ایستاده با قدرت چند برابری می­توانند به مقدار بیشتری سرما تولید کنند و قادر خواهند بود با رطوبت موجود در محیط مبارزه کنند. می­توان به جرئت گفت تا پیش از تولد کولر های گازی ایستاده، مردم مناطق گرمسیر تجربه­ای دلچسب از سرما و خنکای تابستانی نداشتند. اما امروزه این مسئله با وجود تکنولوژی های کولر گازی گری کاملا نزدیک و قابل لمس است. از نکات قابل توجه دیگر کولرهای ایستاده، گرمایشی بودن آن در فصول سرد است. یعنی شما می­توانید با یک ­بار هزینه هم تابستانی خنک و هم زمستانی گرم را تجربه کنید. البته از دیگر موارد استفاده­ این کولرها، بهره جستن از آنها در سالن­ های بزرگ با متراژ وسیع است؛ در غیر این صورت، استفاده از کولرهای کوچک و کم حجم، پاسخگوی تعادل دمای محیط نخواهد بود.

کولرگازی

کولر گازی گری

کولر گازی داکت اسپلیت نسل جدید جایگزین برای کولرهای آبی

اگر با تابستان ­های گرم، آزرده می­شوید و یا اگر به دنبال وسایل سرمایشی با کمترین حجم اشغال فضا هستید برای شما پیشنهاد خرید یک کولر گازی داکت گری به صورت توکار را داریم که قطعا پاسخگوی نیاز شما در تابستان ­های گرم است.

اگر یادتان باشد در گذشته در همه­ منازل تنها کولر موجود، کولرهای آبی بود که در اندازه و سایز های مختلف بر روی پشت ­بام و یا در قاب پنجره­ خانه­ ها نصب می­شد، البته کم و بیش همچنان نیز این کولر ها جایگاه خود را در منازل حفظ کرده­اند اما به مرور در سال ­های نه چندان دور نسل ­های جدیدی از کولر های گازی در بازار رواج یافت که با کارایی و امکانات بهتر و بیشتر، توجه بسیاری از خانواده­ ها را به خود جلب کرد. کولرهای گازی با سیستم مرکزی که از طریق کانال کشی، بخش های مختلف یا ساختمان را خنک میکند. هرچند پیشینه­ حضور کولرهای اسپلیت در بازار جهانی به خیلی قبل­ تر برمیگردد اما سهم حضورشان در بازار های ایران بسیار ناچیز بوده است. امروزه با کمک شرکت ­های بازرگانی معتبر مشغول در این زمینه، انواع مختلفی از این کولر ها امکان حضور در بازارهای کشور را پیدا کرده و خانواده ­های زیادی را به مشتریان پروپا قرص خود بدل کرده­ اند. با وجود کولر گازی گری دیگر تجربه­ نامطلوب هوای دم کرده­ ناشی از کارکرد کولر های آبی را ندارید. البته این تنها یکی از مزیت ­های کولر گازی داکت گری است.

کولر گازی گری

کولر گازی گری

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.