پینکت؛ آماده همکاری با تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پویش «از خانه بخریم»

پینکت به عنوان پلتفرمی ویژه برای خرید آنلاین از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین میادین میوه و تره‌بار با شیوع ویروس کرونا و کمک به در خانه ماندن شهروندان،برنامه توسعه خود را سرعت بخشیده و آماده همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای جدید برای رفع نیازهای کاربران است.

سوپرمارکت آنلاین پینکت با شیوه‌ای متمایز از دیگر سامانه‌های خرید آنلاین، با استفاده از شاپرها یا کارشناسان خرید محصولات مورد نیاز کاربران را دستچین و ارسال می‌کند در حال حاضر با دسترسی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای  هایپرمی و شهروند و هم‌چنین میادین میوه و تره‌بار مناطق مختلف تهران و کرج، خدمات خود را ارائه می‌کند. این پلتفرم خرید آنلاین اکنون با توجه به خطرات پیش آمده برای مردم کشور آمادگی دارد تا همکاری جدی و گسترده خود را با سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای شروع کند.

در دوران فعلی و با وجود نیاز به حضور بیشتر در خانه، خرید اقلام مصرفی روزانه مثل گوشت، لبنیات، خواروبار، میوه و تره‌بار اجتناب‌ناپذیر است؛ اما  پینکت به صورت ویژه این امکان را فراهم کرده‌  تا خرید این مایحتاج بدون نیاز به خروج از خانه صورت بگیرد.

پینکت1

خرید مثل خود شما

تمایز ویژه پینکت با سایر پلتفرم‌های آنلاین استفاده از دستیاران خرید زبده است که با دلسوزی و دقت بالا کالا یا میوه مورد نظر کاربران را با داشتن بهترین کیفیت انتخاب و دستچین می‌کنند.

شاپرها همان‌طور که برای خود یا خانه‌شان خرید می‌کنند، در خرید کاربران هم نکات بهداشتی را رعایت کرده و برای حفظ سلامتی خود و مشتری از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند.

پینکت در شرایط فعلی با نهایت سرعت در حال گسترش دامنه‌ سرویس‌دهی خود است تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش‌های کاربران را به دست آنها برساند.

به همین خاطر پینکت آماده همکاری با فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای جدید است و از آن‌ها دعوت می‌کند با پیوستن به این سامانه و پویش #از_خانه_بخریم، به حفظ سلامت هم‌وطنان عزیز کمک کنند.

به تازگی پینکت سرویس خود را در کمتر از دو هفته در شهر کرج راه‌اندازی کرد. این فرآیند با کمک به پویش #از_خانه_بخریم و با هدف توسعه‌ی سامانه‌ پینکت، از اول فروردین شروع شد و پس از رایزنی‌ها و مکاتبات لازم، به سرعت به اجرا درآمد. اکنون امکان خرید آنلاین از فروشگاه‌های هایپرمی آزادگان، هایپرمی نیکامال و شهروند مهرشهر فراهم است و به زودی بازارهای روز و میادین میوه و تره‌بار کرج هم به مجموعه سرویس‌های این پلتفرم اضافه می‌شوند.

پینکت به خاطر داشتن زیرساخت‌های موردنیاز و چابکی سامانه‌ خود برای سرویس‌دهی، این قابلیت را دارد که تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای از جمله اتکا، رفاه، هایپراستار، افق کوروش، جانبو، نان سحر، سورنا، ویوان و... را تحت پوشش خود قرار دهد. در بخش عملیات نیز تا پایان ماه خرداد 250 نفر نیرو به این سامانه اضافه خواهند شد تا پشتیبانی همه‌ی شعب این فروشگاه‌ها به بهترین شکل انجام شود.

امکان خرید آنلاین از این فروشگاه‌ها با سیستم یک‌پارچه و چابک پینکت، می‌تواند تحول بزرگی در سیستم کسب‌و‌کار آن‌ها و همین‌طور رفاه کاربران به وجود آورد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مجله پینکت مراجعه کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.