نوروز امسال را قسطی به سفر بروید

سفرمارکت به عنوان موتور جستجوی بلیط هواپیما و تور، با همکاری باشگاه مشتریان بانک ملت، خدمات تور اقساطی را در صنعت گردشگری عرضه کرده است. خدمات تور اقساطی که امکان استفاده از آن برای همه هم میهنان وجود دارد، با مشارکت باشگاه مشتریان بانک ملت، با امکانات ویژه به اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت عرضه شده است.

تورهای اقساطی سفرمارکت چه ویژگی هایی دارد؟

برای استفاده از تورهای اقساطی سفرمارکت که با همکاری باشگاه مشتریان بانک ملت عرضه شده است، نیازی به هیچ‌گونه وثیقه، سفته و ضامن نیست. تنها کافی است عضو باشگاه مشتریان بانک ملت باشید.

همچنین برای قسط بندی هزینه تورها، تنها نیاز به چک بانکی (صیاد) است و فرایند اداری پیچیده‌ای ندارد.

تورهای اقساطی سفرمارکت، متنوع و متعدد هستند. در مجموعه تورهای اقساطی عرضه شده در این طرح، تورهای داخلی همچون تور مشهد و تور کیش و تورهای خارجی همچون تور استانبول، تور دبی و تور سن پترزبورگ و دیگر شهرهای ترکیه قرار دارد.

سفرمارکت

برای استفاده از تورهای اقساطی سفرمارکت چه باید کرد؟

عموم هم‌میهنان و اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت، می‌توانند پس از انتخاب تور مسافرتی مورد نظرشان، بخشی از هزینه آن را نقدا و در ابتدا پرداخت کرده و باقی هزینه را در قالب چک صیاد و در اقساط ماهانه پرداخت کنند. تعداد اقساط بین ۴ تا ۱۰ قسط خواهد بود که متناسب با مقصد و قیمت تور تغییر خواهد کرد.

تورهای مسافرتی عرضه شده در این طرح متناسب با سلایق گوناگون دارای قیمت‌های متفاوتی هستند که به دلیل تفاوت خطوط هواپیمایی رفت و برگشت، هتل محل اقامت و طول مدت اقامت و همچنین مقصد سفر است. برای رفاه حال هم‌میهنان، تورهای گرانتر، در تعداد اقساط بیشتری عرضه می‌شوند.

طرح تورهای اقساطی چه مزایایی برای صنعت گردشگری کشور دارد؟

عرضه تورهای اقساطی کمک می‌کند تا گردشگران نگران هزینه‌های سفر نباشند و بتوانند با خیالی آسوده، به سفر رفته و از ایرانگردی و جهانگردی لذت ببرند. همچنین این طرح موجب رونق بیشتر صنعت گردشگری در کشور و توسعه بنگاه‌های اقتصادی فعال در این زمینه می‌شود.

سفرمارکت، ابزار نوین در صنعت گردشگری کشور

سفرمارکت یک ابزار نوین و نوظهور در صنعت سفر و گردشگری کشور است که رویکردی متفاوت را در این حوزه در پیش گرفته است. سفرمارکت با تشخیص این نیاز که گردشگران و مسافران برای پیدا کردن ارزان ترین و مناسب ترین قیمت بلیط هواپیما و تور، در میان صدها سایت مختلف دچار سرگردانی می‌شوند، موتور جستجوی بلیط هواپیما را به بازار عرضه کرده است. بدین ترتیب کاربران به جای آنکه در سایت های فروش بلیط هواپیما و آژانس های گردشگری مختلف بگردند، تنها کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفرشان را در سفرمارکت وارد کنند. سفرمارکت همه پروازهای موجود در آن تاریخ را جستجو و در یکجا به مخاطب نمایش می‌دهد. با این وسیله، مسافران می‌توانند با مقایسه قیمت‌های مختلف بلیط هواپیما، بهترین و مناسب ترین بلیط هواپیما یا تور مسافرتی مورد نظرشان را پیدا کنند.

سفرمارکت1

این امکان مقایسه شفاف و آسان، یک فضای رقابتی سالم و پویا در صنعت گردشگری ایجاد کرده و موجب آسان شدن و ارزان شدن خدمات سفر برای دوستداران گردشگری می‌شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.