پیشگامی فولاد کاوه جنوب کیش

دنیای اقتصاد-بندرعباس-جواد حاتمی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، درآغاز این مراسم گفت: امیدواریم بهره‌برداری از این دو پروژه زمینه‌ساز توسعه، اعتلا و هم افزایی ایران و اسلام عزیز باشد.

وی افزود: نگاه ما در مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش در حوزه رسالت اجتماعی علاوه برتعهد کامل به مسائل زیست محیطی به عنوان یک تکلیف برای تمام صنایع، پیشگامی درتوسعه زیر‌ساخت‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی است.

وی تصریح کرد: در این خصوص با توجه به تعامل خوبی که با بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی داریم، نشست‌هایی برنامه‌ریزی شده تا با ایجاد یک هم‌افزایی هدفمند بتوانیم موضوعات را به سمت و سویی ببریم که به صورت ریشه‌ای و بنیادین اتفاقاتی رقم بخورد. مانند این مجموعه آموزشی و تجهیزات اتاق عمل بیمارستان این شهرستان منشا خیر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تشکر از اقدامات فولاد کاوه جنوب کیش در انجام تعهدات حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: افتتاح مجتمع فرهنگی-آموزشی و رونمایی از تجهیزات اتاق عمل بیمارستان سیریک،اقدامی ماندگار و بسیار ارزشمند، با رویکرد ایفای نقش مسئولیت‌‌های اجتماعی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش انجام شد.