دانش آموزان دبستان دخترانه پیشگامان علوی بندرعباس میزبان "جشنواره نخستین واژه؛ آب" شدند

دنیای اقتصاد- بندرعباس: این جشنواره با هدف آموزش مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب به دانش آموزان ابتدایی، توسط شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در حال برگزاری است.

غلامرضا دهقانی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این خصوص گفت: این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی در مدارس هرمزگان آغاز شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این جشنواره با همکاری  آموزش و پرورش استان در مدارس ابتدایی در حال اجراست و در آن دانش آموزان با روش های جذاب و خلاقانه به موضوع آب و اهمیت آن آشنا شدند.

دهقانی بیان کرد: در این جشنواره علاوه بر آموزش، برگزاری مسابقه، بازی و فعالیت های هنری درباره آب پیش بینی شده است و به شرکت کنندگان هدایای فرهنگی اهدا می شود.

 وی از حمایت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و همکاری آموزش و پرورش، مدارس، معلمان و والدین دانش آموزان در اجرای این جشنواره قدردانی کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام افزود: این جشنواره یکی از برنامه های آموزشی و ترویجی است که با هدف افزایش آگاهی و تغییر نگرش عمومی نسبت به مصرف آب انجام شد که در برنامه اخیر دبستان دخترانه پیشگامان علوی همکاری داشت.