شرکت پالایش نفت آفتاب ، نشان عالی مدیر سال کشور را کسب کرد

دنیای اقتصاد-بندرعباس: هشتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با رویکرد تجلیل از مدیران ارزش‌آفرین و تاثیرگذار درصنعت و اقتصاد کشوربا معرفی برگزیده ها برگزار شد.

اشاعه و ترویج مفاهیم مدیریت جهادی و اقتصادی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های توسعه مدیریت در چشم‌انداز آینده صنعت ایران و نقش آن در توسعه پایدار، رشد جایگاه اجتماعی سازمان و اهتمام ویژه به گسترش ارزش برند و نشان تجاری در سطح اذهان عمومی،تحلیل و ارزیابی راه و روش مدیران موفق ملی در مواجه با بحران‌های اقتصادی و تحریم‌های بین المللی، توسعه و رشد تولید و فناوری در سایه مدیریت جهادی با تکیه بر توانمندی‎های داخلی کشور و ایجاد انگیزه برای رسیدن به موفقیت در قشر مدیران موفق و پویا از جمله اهداف این همایش بود.

شرکت پالایش نفت آفتاب در سال جاری علاوه برکسب نشان عالی مدیر سال، موفق شد مقام نخست کشور را در جشنواره امتنان کسب کند. همچنین در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی نیز به عنوان شرکت برتر ملیشناخته شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

شرکت پالایش نفت آفتاب در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری نیز به عنوان شرکت برتر کشور معرفی و تجلیل شد.شرکت پالایش نفت آفتاب در اجلاس سراسری رهبران اقتصادی ایران به عنوان واحد پیشرو در تحقق شعار سال معرفی و نشان ستاره مدیریت ایران به آن اعطا شد.

انتخاب شرکت نفت آفتاب، به عنوان شرکت برتر در حوزه مشتری‌مداری کشور،ازدیگرافتخارات اخیر این شرکت است.

شرکت پالایش نفت آفتاب به عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده مشتقات نفتی در بخش خصوصی کشور، با استفاده از خوراک (مواد اولیه) مختلف که از طریق مجموعه وزارت نفت، پالایشگاه‌های گازی و نفتی کشور تأمین می‌کند، عملیات پالایش و تولید مشتقات نفتی را به منظور ارائه به بازارهای جهانی انجام می‌دهد.

این شرکت با استفاده از توان مهندسی بالای خود بخش عمده طراحی، مهندسی، ساخت تجهیزات و برج‌های تقطیر را در زمینی به مساحت بیش از ١٤٠ هزار متر مربع احداث و به سر انجام رسانده است.در حال حاضر ظرفیت پالایش شرکت، بیش از ٢٠ هزار بشکه در روز است که تمام محصولات تولیدی آن از نوع صادراتی هستند.