شانا- معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند منجر به هدایت سرمایه‌ها برای توسعه صنایع تکمیلی شود. محمد حسن پیوندی اظهار کرد: فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها فرصت مناسبی برای جذب و هدایت سرمایه‌های جدید برای توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی است. هرچند که متاسفانه در فاز اول اهداف پیش‌بینی شده به‌طور کامل محقق نشد اما امید است در فاز دوم با برنامه‌ریزی‌های دقیق تر، مسیر توسعه اقتصادی کشور هموار شود.

محمد‌حسن پیوندی افزود: صنعت پتروشیمی محور و ستون رشد اقتصادی کشور به شمار می‌رود و با تمام بخش‌های صنعت در ارتباط است به همین دلیل منابع به دست آمده در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند در بخش تولید به مصرف برسد.

وی ادامه داد: سرازیر کردن منابع به سوی تولید و جلوگیری از اصراف می‌تواند منجر به جهش دوم صنعت پتروشیمی که توسط وزیر نفت مطرح شده، شود. معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: اجرای درست فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها راه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار می‌کند و پیامد آن افزایش بهره‌وری و تولید در صنایع کشور خواهد بود و در این مسیر شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده همکاری با متولیان امر است.