۱-آمریکا

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۲۰ میلیون و ۴۵۶ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۹ میلیون و ۹۵۸ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۲- چین

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۱۳ میلیون و ۵۲۵ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۲ میلیون و ۸۴۰ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۳- هند

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۵ میلیون و ۱۷۶ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۴ میلیون و ۸۷۰ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۴- ژاپن

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۳ میلیون و ۸۵۴ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۳ میلیون و ۹۷۵ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۵- عربستان

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۳ میلیون و ۷۲۴ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۳ میلیون و ۸۳۸ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۶- روسیه

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۳ میلیون و ۲۲۸ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۳ میلیون و ۲۰۷ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۷- برزیل

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۳ میلیون و ۸۱ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۳ میلیون و ۵۲ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۸- کره جنوبی

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۲ میلیون و ۷۹۳ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۹- کانادا

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۱۰- آلمان

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۲ میلیون و ۳۲۱ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود ۲ میلیون و ۴۲۳ هزار بشکه نفت در روز بوده است.

۱۱- ایران

میزان نفت مصرفی تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود یک میلیون و ۸۷۹ هزار بشکه نفت در روز و در سال ۲۰۱۷ حدود یک میلیون و ۸۴۳ هزار بشکه نفت در روز بوده است.