دنیای‌اقتصاد، ورامین: فرماندار ورامین در دیدار از روند اجرای پروژه ملی اتوبان قم - گرمسار گفت: اجرای سریع، دقیق و به روز این اتوبان نشان از توان مهندسان ایران اسلامی در تامین زیرساخت مورد نیاز پیشرفت و توسعه کشور دارد و این امر مایه مباهات و افتخار است. محسن خوانساری افزود: ایجاد ۷۰ آبرو و زیرگذر، ۸۰۰ دستگاه آبرو لوله ای، بیش از ۳ میلیون مترمکعب خاکبرداری و بیش از ۸ میلیون مترمکعب خاکریزی در طول دو سال نشان از حجم بالای کار و توان مضاعف نیروهای متخصص ایرانی در اجرای پروژه‌های عظیم دارد.

فرماندار ورامین به اهمیت این طرح اشاره کرد و گفت: اتوبان قم - گرمسار محور مواصلاتی چهار استان قم، تهران، سمنان و خراسان رضوی است و اتصال سه شهر بزرگ قم، تهران بزرگ و مشهد را میسر می‌کند و قرار گرفتن این محور مواصلاتی در مجاورت شهرک صنعتی چرمشهر زمینه توسعه و پیشرفت اقتصاد شهرستان ورامین را فراهم کرده و این منطقه را از بن‌بست خارج می‌کند.

وی گفت: اجرای پل چرمشهر روی اتوبان قم - گرمسار، وضعیت امنی را برای دستیابی صاحبان صنایع به این شهرک صنعتی فراهم کرده و این امر می‌تواند در ایجاد انگیزه حضور سرمایه‌گذاران نیز نقش بسزایی داشته باشد.