رکوردشکنی جهانی «ادل» پس از انتشار ویدئوی جدیدش

رکوردشکنی جهانی «ادل» خـوانـنـده و تـرانه‌‌سـرای بریتانیایی با انتشار تک قطعه و موزیک ویدئوی جدیدش بار دیگر صدر اخبار موسیقی جهان را از آن خود کرد.

به گزارش سایت موسیقی ما، اَدِل که دومین آلبوم استودیویی‌اش به نام «۲۱» شهرت جهانی را برای این خواننده در سال ۲۰۱۱ در پی داشت، پس از چهار سال سکوت بار دیگر به عرصه موسیقی بازگشته و نخستین تک قطعه از آلبوم جدیدش «۲۵» را با نام Hello در آیتونز منتشر کرده است. موزیک ویدئوی این قطعه در کمتر از ۲۴ ساعت با بیش از ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار بیننده در ۹۰ کشور دنیا توانست رکورد تعداد بیننده در روز نخست انتشار یک موزیک ویدئو را (که پیش از این در اختیار گروه «وان دایرکشن» بود) بشکند و در صدر جدول بیلبورد نیز قرار بگیرد.

طبق اعلام اَدِل آلبوم جدیدش «۲۵» در تاریخ بیست نوامبر منتشر خواهد شد. این آلبوم هم‌اکنون برای پیش‌فروش روی آیتونز قرار گرفته است.این گزارش می‌افزاید، آلبوم قبلی اَدِل ۳۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشت. این آلبوم رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد. همچنین او موفق به کسب جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار برای ترانه اسکای‌فال در فیلم اسکای‌فال شد و موفق به دریافت ۱۰ جایزه گرمی شده است.