خطر از بیخ گوش باران کوثری گذشت

باران کوثری از یک خطر حتمی سر صحنه فیلم سینمایی «هفت ماهگی» جان سالم به در برد.

تهیه‌کننده فیلم «هفت ماهگی» با اشاره به تصادف باران کوثری که جمعه ساعت ۵ صبح سر صحنه فیلمبرداری رخ داد، بیان کرد که در حال حاضر باران کوثری در هوشیاری کامل به سر می‌برد و وضعیت عمومی وی خوب است. منصور لشکری قوچانی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر درباره شرایط جسمی و روحی باران کوثری بیان کرد:

الحمدلله در حال حاضر حال باران کوثری خوب است. از آنجا که شدت جراحت بالا بود آزمایش‌هایی هم روی وی صورت گرفت اما آزمایش‌ها نشان می‌دهند که مشکلی پیش نیامده است. تهیه‌کننده فیلم «هفت ماهگی» با اشاره به صحنه تصادف بیان کرد: ماشینی که باران کوثری در آن بود با یک جرثقیل تصادف کرد و اگر ایربک ماشین باز می‌شد مشکلی به وجود نمی‌آمد اما خدا را شکر تیم اورژانس و آتش‌نشانی خود را به سرعت به حادثه رساندند و با انتقال سریع به بیمارستان هم‌اکنون مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: هم‌اکنون مادرش در کنار وی است و با اینکه ما نام بیمارستان را اعلام نکردیم هنرمندان زیادی برای جویا شدن از حال وی به اینجا آمده‌اند که از همه آنها ممنونیم.

لشکری قوچانی درباره زمان مرخص شدن باران کوثری از بیمارستان نیز توضیح داد: پزشکان فعلا نتیجه‌ای اعلام نکرده‌اند اما وی باید تا ۴۸ ساعت در بخش مراقبت‌های ویژه استراحت کند و بعد از آن احتمالا به بخش عادی منتقل خواهد شد.