مجید مظفری: نمی‌خواهم فعالیتم را در تلویزیون ادامه دهم

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون که در سومین جشنواره بین‌المللی آثار ویدئویی یاس مورد تقدیر قرار گرفت، از بازگشت خود به عرصه سینما بعد از سال‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هنرآنلاین مجید مظفری بازیگر سینما که در جشنواره بین‌المللی فیلم یاس مورد تقدیر قرار گرفت درباره اینکه چقدر آثار ویدئویی می‌تواند از آثار سینمایی مجزا باشد، به هنرآنلاین گفت: زمانی در تلویزیون من تهیه‌کنندگی می‌کردم و بنا به دلایلی از سینما دور بودم. تلویزیون موقعیتی را برایم فراهم کرد که تجربه‌هایی از این رسانه ملی به دست آورم. چنین جشنواره‌هایی در ایران نشان‌دهنده رشد فرهنگی مسوولان و همچنین دست‌اندرکاران اهالی سینما است. در واقع یک رقابت سالم رخ می‌دهد و این جشنواره‌ها باعث می‌شود ما برای کار و فعالیت بیشتر ترغیب شویم. به هر حال مملکت جوانی داریم که با جوانان و فیلمسازان این دوره باید همراه شویم.

بازیگر فیلم «سگ‌کشی» عنوان کرد: مسوولان و مدیرانی که الان در سینما هستند، فکر می‌کنم از رشد فرهنگی بالا بهره می‌برند. اتفاقی که در این دوره افتاده، این است که مجید مظفری که ۴۵ سال در سینمای ایران هنر نمایشی کار کرده است، دوباره می‌خواهد به این عرصه بازگردد و آستین بالا بزند. ممکن است حتی، فعالیتی را برای جوان‌ها شروع کند. ایران پشتوانه بسیار غنی از نظر تاریخی، فرهنگی، ادبیات و هنرهای نمایشی دارد. ما اگر تکانی نخوریم خیانت به جوان‌ها کرده‌ایم.