لزوم رابطه بیشتر با فیلم‌سازان

مجتبی میرتهماسب

راه‌اندازی این گروه اتفاق فرخنده‌ای است، گرچه از ابتدا همه از لزوم تداوم کار این گروه سخن می‌گفتند. برای همین امیدواریم این گروه دوام پیدا کند.

گروه هنر و تجربه امروز مسیر خود را پیدا کرده و علاوه‌بر مخاطبان جدی سینما، مردم عادی نیز پیگیر اخبار گروه هنر و تجربه شده‌اند. اما این گروه برای اینکه بتواند به همه اهداف خودش برسد نیاز دارد که در آن رابطه مجریان و مسوولان گروه با فیلم‌سازان بیشتر شود. تداوم گروه هنر و تجربه در نقد این گروه توسط اعضای خودش است.

امروز وقت آن است که بعد از یک سال همه اعضا بنشینند و تجربیات گذشته را مرور کنند. به‌طور مثال من مستندی داشتم که پنج ماه در این گروه اکران بود و در این مدت تجربیاتی کسب کردم که پیش از این نداشتم؛ زیرا من تاکنون هیچ فیلمی اکران نکرده بودم.

هر رفتاری که در حوزه پخش در سینمای ایران رخ داده با پیش‌فرض‌ها و متر و معیارهای قبلی بوده. اگر به فیلم‌های گروه هنر و تجربه هم عرض سایر فیلم‌ها امکانات پخش، تبلیغات و اطلاع‌رسانی داده شود و تبلیغات تلویزیونی نیز وجود داشته باشد قطعا این فیلم‌ها مخاطبان زیادی جذب می‌کنند؛ زیرا اطلاع‌رسانی در این مساله بسیار مهم است.