روایت‌های یک عکس از رخشان بنی‌اعتماد

نمایشگاه تازه میترا محاسنی، هنرمند عکاس، با عنوان «از روایت‌های رخشان بنی‌اعتماد» در گالری «گلستان» برپا می‌شود.

در این نمایشگاه ۲۷ قطعه عکس که یادگار سال‌ها همکاری محاسنی با بنی‌اعتماد است به نمایش گذاشته خواهد شد. آن‌طور که گفته می‌شود این عکس‌ها حاصل تجربه‌های محاسنی است که برای تماشاگرانش جذاب خواهند بود. میترا محاسنی درباره‌ نمایشگاهش گفت: «این عکس‌ها و بسیاری دیگر که فعلا مجال دیدنشان نیست، حاصل سال‌ها همکاری من و رخشان است؛ یادگار دوستی‌ها و لذت از کار جمعی و لذت من از کشف و درک لحظاتی که رخشان در همه فیلم‌هایش خلق کرده، قصه آدم‌های فراموش شده و بخت برگشته‌ای که به حاشیه رانده شده‌اند و در مواجهه با پیشامدهای ناگوار تشنه زندگی‌اند.

این نمایشگاه ادای دین من است به فیلم‌سازی که برای انسان و سینما احترام قائل است.» این هنرمند عکاس همچنین مطرح کرد: «نگاتیوها با مرور زمان رنگ می‌بازند و فراموش می‌شوند، این زنگ خطری است برای همه عکاسان و سینماگران ایران که بیشترین آثارشان روی نگاتیو ثبت شده است. نگاتیوها آثار باارزش تاریخی و ملی ما هستند. کوشش کنیم آنها را از شر زمانه نجات دهیم.»

گالری «گلستان» که از جمعه ۳ مهر به مدت ۵ روز میزبان نمایشگاه عکس میترا محاسنی است در خیابان دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک ۳۴ واقع شده است. بازدید این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ممکن است.