دعوت اصغرفرهادی از علاقه‌مندان بازیگری

اصغر فرهادی، کارگردن ایرانی برنده‌ اسکار با انتشار فراخوانی، از علاقه‌مندان به بازیگری برای ایفای نقش در فیلم جدیدش دعوت کرد.

به ‌گزارش «ایسنا» فیلم جدید اصغر فرهادی که «برسد به دست آهو» نام دارد، قرار است در ایران ساخته شود و هم‌اکنون پیش‌تولید هفتمین اثر سینمایی فرهادی آغاز شده است.

بر همین اساس، کاوه سجادی حسینی که دستیار اصغر فرهادی در این پروژه خواهد بود، در پیامی ویدئویی، از علاقه‌مندان به بازیگری دعوت کرده تا با تهیه فیلمی از خود، مشخصات‌شان را ضبط کرده و به شماره تلگرام اعلام شده ویدئو ارسال کنند.این فراخوان بازیگری، محدودیت سنی و جنسیت ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند فیلم تهیه شده از خود را فقط از طریق تلگرام برای گروه تولید این پروژه ارسال کنند. فرهادی پس از این فیلم، دومین پروژه بین‌المللی خود را اکتبر سال آینده میلادی در اسپانیا کلید خواهد زد.

این فیلم محصول مشترک کشورهای فرانسه و اسپانیاست. این نویسنده و کارگردان برنده اسکار، نگارش فیلمنامه جدید خود را در سال گذشته به پایان رسانده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، قصد دارد مهرماه سال ۱۳۹۵ (اکتبر ۲۰۱۶) آن را در اسپانیا کلید بزند.

«پنه‌لوپه کروز»، بازیگر سرشناس اسپانیایی در فیلم جدید اصغر فرهادی بازی خواهد کرد.