شوک ناگهانی خبر مرگ یک بازیگر جوان به اهالی سینما

على طباطبایى، بازیگر جوان سریال «قلب یخى» یکشنبه شب بر اثر ایست قلبی زندگی را بدرود گفت و بازیگران سینما و تلویزیون ایران با انتشار پست‌هایی در صفحات اینستاگرامشان درگذشت این بازیگر ۳۲ساله را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نسرین مقانلو، امیر جعفری، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، صابر ابر و... با انتشار تصاویری از این بازیگر درگذشت او را تسلیت گفتند.امیر جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کنار عکس طباطبایی نوشت: «خداحافظ رفیق»

صابر ابر عکسی سیاه و سفید را به اشتراک گذاشت و نوشت: «برایت آرامش در آغوش خداوند را می‌خواهم و برای خانواده‌ات صبر...علی جان... علی طباطبایی عزیز را هیچ وقت ندیدم، اما از رفتنش سخت غمگین شدم و بیش از پیش به نبودن در زمانی که فکرش را نمی‌کنی مطمئن...»

نسرین مقانلو هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انا لله وانا الیه راجعون خدایا سخته دور از بچه ماندن چه رسد به اینکه حس میکنی دیگه هیچ‌وقت نمیتونی ببینیش. خدایا به مادر و پدرش صبر بده. دلم داره میترکه، یا پروردگار باورم نمیشه...علی رفت.......»

گلاره عباسی هم نوشت:«اخ که چقدر دل همه ما سوخت امشب با پر کشیدنت.علی عزیز.»

همچنین پیکر زنده‌یاد علی طباطبایی بازیگر جوان تلویزیون و سینما امروز به خاک سپرده می‌شود. این بازیگر در قطعه هنرمندان دفن نمی‌شود و در یکی دیگر از قطعات بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.