متروپلیس و قایقران‌ها روی پرده سینما تک

فیلم «متروپلیس» به کارگردانی فریتزلانگ، امروز و فیلم «قایقران ها» به کارگردانی آن هویی روز چهارشنبه ۲۱مرداد در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

فیلم «متروپلیس» به کارگردانی فریتز لانگ، محصول سال ۱۹۲۷ (آلمان) به مدت ۱۵۳ دقیقه، آخرین فیلم از بخش سینمای صامت در دوره چهلم (فصل تابستان۹۴)، روز یکشنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۵ بعدازظهر در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

«متروپلیس» فیلم علمی-تخیلی صامتی‌ است که فریتز لانگ فیلمساز بزرگِ آلمانی در ۱۹۲۷ قبل از مهاجرت‌اش به آمریکا با بودجه‌ای سنگین، دکورهایی عظیم، طراحی‌های پیچیده و عوامل انسانی زیادی ساخته است.

همچنین روز چهاشنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۵ بعدازظهر، فیلم «قایقران‌ها» به کارگردانی آن هویی محصول سال ۱۹۸۲ به مدت ۱۰۹ دقیقه به زبان اصلی و با زیر نویس فارسی، اولین فیلم از بخش پنجره‌های عقبی (چشم‌انداز سینمای هنگ کنگ) در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم، روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۵ بعدازظهر به سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.