انتقاد موتمن از نحوه اکران فیلم‌ «خداحافظی طولانی»

فیلم «خداحافظی طولانی» که بعد از دو هفته به‌تدریج مخاطب خاص خود را پیدا کرده بود، به‌دلیل تعداد کم سالن‌های نمایش‌دهنده با مشکل کمبود سانس برای میزبانی مخاطبان روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران همزمان حدود ۱۲ فیلم در تهران باعث شده به جز دو تا سه فیلم که بیشتر سانس‌ها را به خود اختصاص داده‌اند، سایر فیلم‌ها را سخت‌تر بتوان دید.

فرزاد موتمن کارگردان «خداحافظی طولانی» با انتقاد از سیاست‌های اکران فیلم تاکید کرد سینماداران باید به فیلم‌های متفاوت فرصت بیشتری دهند تا مخاطب خود را پیدا کنند.

این کارگردان درباره وضعیت فروش فیلم خود گفت: «در دو هفته اول فیلم فروش خوبی را از سر گذراند. خبر داشتیم با آنکه سالن‌ها زیاد نبودند، اما خالی هم نبودند. در این دو هفته، فیلم ۱۱۰ میلیون تومان فروخت که برای چنین فیلمی بد نیست.» موتمن با نام بردن از فیلم‌های «نهنگ عنبر»، «گینس»، «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید»، «مردن به وقت شهریور»، «دوران عاشقی»، «عصر یخبندان» و... گفت: «با توجه به تعداد سالن‌های تهران، اکران این تعداد فیلم منطقی نیست. خوب است که سینماداران پای فیلم بایستند تا فرصت پیدا کند مخاطب خودش را پیدا کند.»