با «مومیایی 3» بخندید

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن امروز و فردا از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود. در فیلم‌های سینمایی این هفته یک فیلم وسترن به چشم می‌خورد. فیلم «قطار ۳:۱۰ به یوما» فردا ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. دیدنی‌ترین فیلم شبکه دو هم فیلم «روز شیطان» ساخته بهروز افخمی است که ساعت ۲۳ امشب روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم به قرار زیر است: یکی از گروهک‌های سلطنت‌طلب در پاریس طرحی برای براندازی در دست اجرا دارد و از حمایت بعضی از صاحبان قدرت در آمریکا برخوردار است. مرحله اول این طرح وارد کردن تدریجی قطعات یک بمب اتمی کوچک است. مرحله دیگر جاسازی آن در داخل یک چمدان است تا یک هفته قبل از بازدید نمایندگان آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای از تأسیسات اتمی ایران، جنب استادیوم یکصدهزار نفری آزادی منفجر کرده و با این کار حکومت ایران را متهم به زیر پا گذاشتن قراردادهای کنترل سلاح‌های هسته‌ای کنند.

همچنین فیلم «مومیایی ۳» ساخته کمدی محمدرضا هنرمند ساعت ۱۱:۳۰ امروز از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان با بازی پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، رامبد جوان، رضا ژیان و سیروس ابراهیم زاده آمده است: سروان قربانی، افسر وظیفه‌شناسی است که کارش را به خوبی و با صداقت تمام انجام می‌دهد. او که باید هرچه زودتر کلانتری محل خدمتش را به مالک اصلی‌اش تحویل دهد، به او اطمینان می‌دهد که قصد تخلیه کلانتری را دارد ولی متاسفانه هیچ‌کس حاضر نیست ملکش را به کلانتری اجاره دهد. در این میان سروان قربانی در ماجرای سرقت یک مومیایی نیز گرفتار می‌شود.

با «مومیایی 3» بخندید