شوخی فرهاد اصلانی در افتتاح نمایش «پپرونی برای دیکتاتور»

زنگ افتتاح نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی خسرو احمدی توسط فرهاد اصلانی نواخته و اجراهای عمومی این نمایش در سالن استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه «ایرانشهر» آغاز شد.

به گزارش «ایسنا»، در این مراسم که شامگاه سه‌شنبه برگزار شد، فرهاد اصلانی سخنانش را به شوخی با برخی از عوامل نمایش آغاز کرد و گفت: «وقتی برای این مراسم و نواختن زنگ افتتاح با من تماس گرفته شد، بسیار خوشحال شدم. من و خسرو احمدی هم‌رفیقیم و هم چاقیم.»

او با اشاره به برنامه‌های افتتاحیه نمایش گفت:«زمانی که ما تئاتر کار می‌کردیم از این فانتزی‌ها نبود و به قول پیرمردها اینجا پادگان بود. من آخرین‌باری که تئاترکارکردم به ۱۰سال پیش در دوران ظهور معجزه هزاره سوم برمی‌گردد. بعد از آن به سینما کوچ کردم که آنجا هم هیچ خبری نیست.»

بعد از این سخنان زنگ افتتاح نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به دست فرهاد اصلانی نواخته شد. نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی خسرواحمدی و براساس فیلم فرانسوی «اسم» ساخته شده است. در این نمایش محسن کیایی، خسرواحمدی، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، سیناکرمی، شیوا ابراهیمی‌ و فریده سپاه‌منصور به ایفای نقش می‌پردازند. «پپرونی برای دیکتاتور» از ۱۳ مرداد ماه هرروز ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه می‌رود.