«دندون طلا» را آنلاین ببینید

تهیه‌کننده سریال «دندون طلا» بیان کرد که تولید این اثر پایان یافته است و اکنون در مرحله نهایی تدوین و اصلاح رنگ قرار دارد. مهران برومند تهیه‌کننده سریال «دندون طلا» با اشاره به شیوه توزیع این سریال در فضای مجازی همزمان با توزیع در شبکه نمایش خانگی به خبرگزاری مهر گفت: سریال «دندون طلا» از ۱۲ مرداد در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است و همزمان با آن عرضه دیجیتالی و آنلاین در سایت آپارات هم در دسترس قرار گرفته است.

وی عرضه دیجیتالی و آنلاین این سریال را به‌دلیل مقابله با دانلود غیرقانونی این اثر دانست و تصریح کرد: یکی از معضلات اصلی سازندگان فیلم و سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی دانلود غیرقانونی فیلم و سریال‌ها است که از طریق سایت‌های گوناگون انجام می‌گیرد و ما سعی کردیم با این شیوه جلوی این دانلودهای غیرقانونی را بگیریم. تهیه‌کننده سریال «دندون طلا» اضافه کرد: از طرف دیگر بسیاری دوست داشتند در خارج از کشور هم این سریال را داشته باشند و با این شیوه آنها هم می‌توانند، در صورتی که در بانک‌های ایران حساب داشته باشند این اثر را با قیمتی مناسب خریداری کرده و آنلاین تماشا کنند. ساز و کاری هم در نظر گرفته شده است که خریداران بتوانند در یک بازه زمانی مشخص اثر را دوباره تماشا کنند.

برومند با اشاره به سایت‌های مطرح دنیا که به شیوه آنلاین به فروش محصولات فیلم و سریال خود اقدام می‌کنند، اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک در ایران هم سیستم دیجیتال جایگزین پرده‌های امروزی خواهد شد و مردم آثار مورد علاقه خود را از طریق تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند تماشا می‌کنند. وی در ادامه با اشاره به روند تولید «دندون طلا» عنوان کرد: تولید همه قسمت‌های این اثر به پایان رسیده است و اکنون در مرحله نهایی تدوین و اصلاح رنگ است. تهیه کننده سریال «شاهگوش» در پایان درباره سیستم توزیع این سریال توضیح داد: سریال «دندون طلا» طبق تاریخ‌های مشخص و بدون حتی یک روز تاخیر عرضه می‌شود. این اثر با میانگین هر ۱۰ روز یک بار روزهای دوشنبه و چهارشنبه توزیع خواهد شد که به این ترتیب قسمت دوم سریال چهارشنبه ۲۱ مرداد عرضه خواهد شد.