سنجد به تلویزیون برمی‌گردد

«سنجد» همراه با صداپیشه جیگر در کلاه قرمزی با آموزش‌هایی غیر‌مستقیم در قالب طنز در زمینه‌های اصلاح الگوی مصرف برق، زندگی گروهی و کمک‌رسانی به تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تولید برنامه کودک جدید به تهیه‌کنندگی سوسن کرامتی با محوریت اصلاح الگوی مصرف آغاز شده است.این تهیه‌کننده گفت: این روزها مشغول پیش‌تولید سری جدید «سنجد» هستیم. سنجد با یک گروه نیروبان همراه می‌شود که به اختصار آن را «نیبا» می‌نامیم. «نیبا» شبیه یک گروه امداد یا پلیسی است که در جایی اتفاقی رخ می‌دهد و سنجد همراه با گروهش به محل حادثه می‌روند و صحبت می‌کنند.وی ادامه داد: در این برنامه آموزش‌هایی غیر‌مستقیم در قالب طنز در زمینه‌های اصلاح الگوی مصرف برق، زندگی گروهی و کمک‌رسانی گنجانده شده است.کرامتی افزود:

در حال حاضر در بخش پیش‌تولید هستیم و تمام سعی‌مان بر این است برای نیمه مرداد، برنامه روی آنتن برود. برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که حدود یک هفته تا ۱۰ روز از ضبط جلوتر باشیم. تاکید من هم آموزش غیر‌مستقیم در قالب طنز و نمایش به کودک است که این به مجرب بودن و توانمندی گروه نویسندگی و تولید بر‌می‌گردد.