آغاز پخش سری جدید «شوک»

مجری و تهیه‌کننده «شوک» گفت: سری جدید این برنامه با موضوعات جدید اجتماعی در حال تولید است که در آینده نزدیک از شبکه سه سیما پخش می‌شود. شاهین صمدپور، مجری و کارگردان مجموعه مستند «شوک» در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، از پخش سری جدید این برنامه پس از ماه رمضان و در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: بررسی سوژه‌های این مجموعه توسط فرزاد شکیبی و ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما انجام شده و پس از تایید نهایی این مستند با موضوعات جدید روی آنتن می‌رود. برنامه «شوک» یکی از سلسله برنامه‌های اجتماعی صداوسیما است که به مسائل مبتلا به جوانان می‌پردازد.

این برنامه که معمولا جوانان را مخاطب قرار می‌دهد، یک مستند اجتماعی با رویکرد پیشگیرانه‌ است که با ریتمی تند، پرهیز از گزافه‌گویی و مواجهه بسیار نزدیک با موضوعات می‌کوشد با نگاهی تازه معضلات خاص اجتماعی را طرح و بررسی کند. این برنامه تاکنون به موضوعات مختلفی همچون سودای بازیگری، تب خوانندگی، رمالی، کلاهبرداری و... پرداخته است.

یکی از ویژگی‌های برجسته «شوک» آن است که علاوه‌بر طرح موضوع، راه‌حل هم ارائه می‌دهد و برای سوژه‌یابی و ارائه راه‌حل از کارشناسان آن حوزه نظرخواهی می‌شود.