محسن چاوشی پیشنهاد داد، من رد کردم

آهنگساز فیلم سینمایی «سنتوری» گفت: چندی پیش استاد داریوش مهرجویی تماس گرفت و از من خواست که آهنگسازی فیلم سینمایی «سنتوری ۲» را انجام دهم و به من تاکید کرد برای آهنگسازی این فیلم سینمایی از سنتوری استفاده شود که خصوصیات ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوان کامکار افزود: من نمی‌دانم منظور از نوآوری و این خصوصیت ویژه سنتور چه بود. به هر ترتیب من مخالفت خود را به آقای مهرجویی اعلام کردم و گفتم در آهنگسازی فیلم «سنتوری۲» مشارکت نخواهم کرد.

وی گفت: البته آقای مهرجویی در توضیح این ماجرا به من موضوعاتی را اشاره کرد که مربوط به شخص آقای مهرجویی نمی‌شد. من در مدتی که مشغول ساخت آهنگ فیلم «سنتوری» بودم در تک تک صحنه‌ها حضور پیدا می‌کردم و مراقب بازیگر نقش اول بودم که وقتی مشغول سنتورنوازی است، هیچ نکته مشکل‌داری وجود نداشته باشد.

من تا این حد در خدمت فیلم بودم چرا که داریوش مهرجویی را استاد خودم می‌دانستم و در این مدت هم تمام تلاش خود را انجام دادم که هیچ صحبت مادی انجام ندهم اما متاسفانه ماجرا شکل دیگری شد و آن چیزی که می‌خواستم انجام نگرفت. این نوازنده صاحب نام سنتور با اشاره به حضور محسن چاوشی در فیلم «سنتوری» به‌عنوان خواننده نیز گفت:

با وجود اینکه من محسن چاوشی را بسیار دوست دارم و می‌دانم که او از خوانندگان پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان است اما بعد از پروژه «سنتوری» من دیگر با او همکاری نمی‌کنم و شاید او هم چنین رویکردی را نسبت به من داشته باشد. معتقدم سبک کار من با این خواننده خیلی فرق دارد. البته بعدها پیشنهادهایی از سوی این خواننده برای همکاری با من مطرح شد که آنها را رد کردم.