گروه فرهنگ‌وهنر: با آغاز دور نهایی مذاکرات موج حمایت‌ها آغاز شد و مردم در شبکه‌های اجتماعی با نوشتن پیام‌هایی به حمایت از ظریف و همکارانش پرداختند. در چنین شرایطی همیشه اهالی فرهنگ و هنر هم کسانی هستند که به پشتیبانی مردم ایران برمی‌خیزند و با ارسال پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند چقدر شادی و آرامش مردم برایشان مهم است. در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای هم این رویه ادامه پیدا کرد و هنرمندان برای تیم مذاکره‌کننده پیام‌های دلگرم‌کننده فرستادند و از آنها پشتیبانی کردند.


به گزارش «برنا»، پیام‌هایی که در این خبر می‌خوانید بخشی از نظرات چهره‌های هنری مشهور کشور است:

بیژن بیرنگ: ان‌شاءالله که این تیم موید و موفق باشند آنچه که مصلحت جامعه است رقم بزنند و همه شاد شویم.

هادی مرزبان: ظریف کارش را به خوبی انجام می‌دهد، اعتقاد دارم ظریف یک قهرمان برای کشور ما می‌شود.

مسعود رایگان: منتظریم تا این روزها بگذرد. امیدواریم، ولی هر اظهار نظری که الان بشود نظرهای شتابزده است.

مصطفی کیایی: منتظر پس فردا هستیم تا عملکرد را آن زمان برآورد کنیم اما پر از امیدیم، دمشون گرم. به آقای ظریف هم می‌گوییم خسته نباشید.

شهرام شاه حسینی: آقای ظریف، دست مریزاد. ممنونم که با همه حاشیه‌هایی که وجود دارد، سختی‌ها را تحمل می‌کنید. امیدوارم با دست پر به ایران برگردید.

محمد نیک‌بین: عملکرد آقای ظریف خوب بوده است با همه سختی‌ها و شرایط که وجود دارد امیدوارم همچنان به تلاششان ادامه دهند و با نتیجه مثبت مذاکرات را به پایان برسانند.

سعید راد: همه می‌دانند دنیا جلوی ما زانو زده ما برنده‌ایم. امیدوارم در پایان کار حال مردم خوب باشد.

رضا فیاضی: آقای ظریف زیر بار زور نروید، امیدوارم مثل همیشه سربلند بمانید با خبرهای خوب به کشورتان بازگردید.

علی سرتیپی: آقای ظریف با تیزهوشی مثل گذشته به جلو بروید و حق را به حق دار برسانید.

سپند امیرسلیمانی: از دید خودم با میزان علمی که دارم به نظرم اتفاقات خوبی در حال افتادن است. این خوب بودن را هم برگرفته از اخبار که به گوش می‌رسد و می‌بینیم می‌گویم. بالاخره انگار یک باری از دوش همه در حال برداشته شدن است و گویا داریم چهار قدم به جلو حرکت می‌کنیم. به آقای ظریف می‌گویم دمت گرم، خسته نباشید.

نازنین فراهانی: آقای ظریف! سفره‌های بی‌شماری در این سرزمین تنها دغدغه نان دارند، می‌دانیم که حواس شما به آنها نیز است.

عزت‌الله انتظامی: آقای ظریف! مشکلات هسته‌ای را با ظرافت حل کنید.

گوهر خیراندیش: آقای ظریف! این روزها منتظر هستیم تا نتیجه مذاکرات چند ساله را بدانیم.

داریوش فرهنگ: عملکرد آقای ظریف قابل تحسین است، اگر بدخواهان بگذارند که کارشان را بکنند، همه چیز به خوبی پیش می‌رود. اگر توافقی صورت بگیرد، می‌توانیم آن را مقطعی به بزرگی ملی شدن صنعت نفت بدانیم.

علیرضا خمسه: تلاشی که تیم هسته‌ای انجام می‌دهند به قدری ارزشمند و قابل تحسین است که مردم تا مدت‌ها آن را فراموش نمی‌کنند.

رامبد جوان: در مورد عملکرد مذاکرات هنوز نظر دادن زود است؛ اما پیام من به آقای ظریف این است: آقای ظریف دوستتان داریم، به شما اعتماد داریم، ان‌شاءالله موفق شوید و بعدش تشریف بیاورید خندوانه.

پوران درخشنده: به نظر من تیم مذاکره‌کننده تلاش خود را می‌کنند و می‌دانم با صداقت کامل، شبانه روزی با اعتقاد به مردم به تلاش خود ادامه می‌دهند. امیدوارم موفق شوند و امیدوارم این تلاش نتیجه دهد. پیام من به آقای ظریف این است: آقای ظریف برای من جایگاه ویژه‌ای دارند، فقط می‌خواهم بگویم با همین باور، اعتقاد و تاکیدهایی که در پیامشان بود می‌دانم تا آخرین لحظه با این نیروی مثبت که از ایران همراهشان است، مقاومت خواهند کرد. خیلی به مذاکرات خوش‌بین هستم و امیدوارم به نتایج خوب و ویژه‌ای برسد و آقای ظریف ما پشت شما هستیم.

خسرو سینایی: آقای ظریف، شما در حافظه تاریخی ایران می‌مانید، تلاش‌های شما دل مردم را شاد خواهد کرد.

مهران رجبی: آقای ظریف کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی داشتید و همین‌که مذاکره کنید، صرف‌نظر از نتیجه آن، بسیاری از بهانه‌ها را از بهانه‌جویان و اشکال‌تراشان می‌گیرد.

ژاله صامتی: امیدوارم نتیجه مذاکرات خوب و مثبت باشد و خوشحالی به سراغ مردم ایران بیاید.

مرتضی شایسته: عملکرد محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در مذاکرات هسته‌ای هوشمندانه و فوق‌العاده است و ما به نتایج خوب دلگرم هستیم.

انسیه شاه حسینی: مهم نیست که گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای به نتیجه برسد یا نه اما برای ما به عنوان سینماگر تلاش و دلسوزی فرزندان انقلاب که نماینده اقتدار و ابهت جامعه ایران بوده‌اند قابل تقدیر است و امیدوارم که یک جشن ملی را در پیش داشته باشیم.

لوریس چکناواریان: کار را باید به کاردان سپرد، پس خیال ما راحت است ما به شما اعتماد داریم آقای ظریف. دل مردم را شاد کنید که منتظر و چشم به راه هستند.

مهرداد صدیقیان: عملکرد تیم مذاکره هسته‌ای کشور ما باعث افتخار است. همین‌که دل مردم را شاد می‌کنید بزرگ‌ترین هدیه به آنها است.

مرضیه برومند: آقای ظریف با همین ظرافت برو جلو و ادامه بده.

الهام پاوه‌نژاد: به تیم مذاکره‌کننده خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم، امیدوارم اتفاقات خوبی در راه باشد، اما می‌دانم این تازه ابتدای راه است، بعد از توافق یک جهاد در راه داریم. به آقای ظریف می‌گویم: ان‌شاءالله خوش خبر باشند.

آنا نعمتی: خسته نباشید، واقعا دمشون گرم.

کمند امیرسلیمانی: آقای ظریف! امیدوارم موفق باشید و آن طور که صلاح است و برای همه ما بهتر است، شرایط پیش رود.

آتنه فقیه نصیری: آقای ظریف! برایتان آرزوی موفقیت دارم.

فریدون حسن پور: تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم این است که امیدواریم، امیدواریم و باز هم امیدواریم و منتظر یک شادی ملی هستیم.

رامین ناصر نصیر: امیدوارم هر اتفاق مثبتی که بعد از پایان مذاکرات رخ دهد، باعث شادی دل مردم ایران باشد و برهمه جنبه‌های زندگی آنها تاثیر بگذارد که ما بتوانیم به عنوان یک ایرانی به عملکرد سیاستمداران کشورمان افتخار کنیم.

فرهاد توحیدی: آقای ظریف با قدرت و اقتدار مذاکره کنید، ما پشتیبان شما هستیم.

حمایت ستاره‌ها از تیم مذاکره‌کننده