برپایی١١ نمایشگاه جدید در تهران

روز گذشته ١١ نمایشگاه جدید در گالری‌های تهران کار خود را آغاز کردند و علاقه‌مندان هنرهای تجسمی در این روزها می‌توانند کارهای متفاوتی را به تماشا بنشینند. خاک: نمایشگاه سالانه خود را با آثاری از غلامحسین نامی، بیتا فیاضی، نرگس هاشمی، کامبیز صبری، علی نصیر، حامد رشتیان، نزار موسوی‌نیا، بنیامین توکل، مهران علمی‌نیا وکوروش شیشه‌گران از ۲۹ خرداد تا ۱۵ تیر به نشانی خیابان شریعتی، دو راهی قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا، شماره یک به نمایش می‌گذارد.

زیرزمین دستان: نمایشگاه انفرادى «امید نعمتى» افتتاح مى شود؛ این گالرى در خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ واقع است.

آناهیتا: به عنوان یک گالری تازه تاسیس نخستین نمایشگاه خود را با نمایش نقاشی‎های لیلا رفاهی با عنوان «زندگی در تعلیق» از ۲۹ خرداد تا ۱۶ تیر به نشانی خیابان قائم‌مقام‌ فراهانی، پایین‌تر از خیابان استاد‌ مطهری، کوچه شبنم، پلاک ۳ برگزار می‎کند.

شهر کتاب فرشته: پروژه هنرهای تجربی تاج‌سرجعفری را با عنوان «باغ‌‌های نخی» از ۲۹ خرداد تا ۱۷ تیر به نشانی میدان تجریش، خیابان شهید‌دربندی (مقصودبیک)، نرسیده به چهار‌راه حسابی، پلاک ۳۲ نمایش می‎دهد. طراحان آزاد: نمایشگاه «دعوت به مراسم عروسی» را با آثاری از سمانه وفایی از ۲۹ خرداد تا سوم تیر به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ برگزار می‎کند.

ماه: از ۲۹ خرداد تا ۱۶ تیر عکس‌های مهدیار جمشیدی را با عنوان «بی‌مرزی» به نشانی خیابان آفریقا، کوچه گلستان، شماره ۲۶ نمایش می‌دهد.

شیلا: نمایشگاه عکس‎های گویا گورابراهیم را با عنوان «الکترو ژست» از ۲۹ خرداد تا سوم تیر به نشانی خیابان‌ ولیعصر‌، بالاتر از خیابان‌ طالقانی‌، کوچه‌ گیلان‌، پلاک ۲‌، واحد‍۱ برگزار می‎کند.

ویستا: نقاشی‎های آذین رستمی را با عنوان «آن من» از ۲۹ خرداد تا هشت تیر به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ به نمایش می‎گذارد.

هفتان: آثار هنرمند خودآموخته نرگس یاوری را با عنوان «سرزمین مادری» از ۲۹ خرداد تا سوم تیر به نشانی میدان هفت تیر، بهار شیراز، سلیمان خاطر، کوچه ابرار غربی، پلاک ۶۵ نمایش می‎دهد. سیحون: نمایشگاه «ماه به خانه من می‎آید» را با آثاری از احمد نصرالهى، خلیل سمائی‌جابلو و محمد اعظم‌زاده از ۲۹ خرداد تا ۱۰ تیر به نشانی خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ برگزار می‎کند.