گروه فرهنگ و هنر: آثار بهمن محصص از پیشگامان هنرهای تجسمی ایران در گالری آریا و آب انبار به نمایش گذاشته می‌شود. در این نمایشگاه از همه دوره‎های کاری بهمن محصص آثاری انتخاب شده تا مجموعه‎ای که در دو گالری آریا و آب انبار به نمایش گذاشته خواهد شد، کامل باشد. از این دوره‎ها در هر دو گالری آثاری به نمایش گذاشته خواهد شد؛ اما با این وجود علاقه‎مندان به آثار محصص نباید به دیدن یکی از نمایشگاه‎ها بسنده کنند؛ زیرا هر دو نمایشگاه به نوبه خود متفاوت و جالب توجه هستند. به گفته آریا اقبال، مدیر گالری آریا در این نمایشگاه هم از آثار انتزاعی محصص که کمتر کسی آنها را دیده و هم از چاپ‌ها، مجسمه‌ها و آثاری که بر اساس اشعار نیما کار شده نمونه‎هایی انتخاب شده است. این آثار در سال‎های مختلفی خلق شده‎اند و قدیمی‎ترین اثر این نمایشگاه به سال ۱۳۳۱ تعلق دارد. اقبال با بیان اینکه کتابی نیز برای این نمایشگاه در حال انتشار است، اظهار کرد: از آنجا که این آثار تک تک انتخاب شده و در واقع ما آنها را از دیوار خانه‎های مردم برداشته‌ایم فکر کردیم که این موقعیت در کتاب نیز می‌‏تواند انعکاس داشته باشد تا مخاطب بداند که این آثار یک مجموعه واحد نیست.

همچنین سلمان متین‌فر، مدیر گالری آب‎انبار نیز درباره این نمایشگاه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: اساس این نمایشگاه بر مبنای آن بخش از آثار بهمن محصص است که در دسترس ما قرار داشت و ما می‌‏توانستیم آنها را قرض بگیریم. به همین دلیل نمی‌‎توان گفت که تک تک کارهای این نمایشگاه با هم مرتبط هستند. در واقع آقای منتظمی به‌عنوان کیوریتور این نمایشگاه مانند یک باستان‌شناس در آثار محصص نقب زدند و آنچه را یافتند برای نمایش انتخاب کردند.

نمایشگاه «۶۰ قطعه از یک جسم گمشده» از اول تا ۲۲ خرداد در گالری‌های آب‌انبار و آریا برگزار خواهد شد. گالری آب انبار در خیابان انقلاب، دروازه دولت، خیابان خاقانی، کوچه روشن منش، پلاک ۲ و گالری آریا در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰

واقع شده‌اند.