فیلم‌های پرفروش‌ سینمای جهان

باکس آفیس آمریکای شمالی و کانادا در هفته اخیر شاهد حضور سه فیلم جدید در میان فهرست پرفروش‌ها بود. به گزارش خبرگزاری مهر درحالی‌که کلینت ایستوود همچنان فیلم اول باکس آفیس است، این فهرست به نسبت هفته پیش با تغییرات زیادی روبه‌رو شد.

۱. «تک‌تیرانداز آمریکایی»: این فیلم پس از ۶ هفته که از اکرانش می‌گذرد، بار دیگر در صدر فیلم‌های پرفروش نشست. این فیلم از کمپانی برادران وارنر این آخر هفته ۳۱ میلیون و ۸۵۰ هزار دلار فروش کرد تا فروش کلی خود را به ۲۴۸ میلیون و ۹۴۲ هزار دلار برساند. این فیلم در ۳۸۸۵ سینما نمایش داده می‌شود.

۲. «پدینگتون»: این فیلم که هفته پیش سوم بود با فروش آخر هفته ۸ میلیون و ۵۰۵ هزار دلاری فروش کلی خود را به ۵۰ میلیون و ۵۴۰ هزار دلار رساند. این فیلم برای سومین هفته در ۳۳۰۳ سینما اکران می‌شود.

۳. «پروژه تقویم نجومی»: ساخته دین ایزراییلیتی فیلمی نوجوانانه از سفر در زمان است. این فیلم از کمپانی پارامونت، که در اولین هفته اکرانش راهی فهرست پرفروش‌ها شده و این آخر هفته فروشی ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری را تجربه کرد، در ۲۸۹۳ سالن سینما به نمایش درآمده است.

۴. «سیاه یا سفید»: به کارگردانی مایک بیندر درباره فشارهای نژادی از کمپانی ریلیتیویتی مدیا نیز در هفته اول فروشش راهی این فهرست شد و در اولین آخر هفته نمایشش ۶ میلیون و ۴۵۶ هزار دلار فروش کرد.