اکران فیلم‌های مستند در برج میلاد

سرانجام تقاضای مستندسازان برای نمایش فیلم‌هایشان در سالن اصلی برج میلاد به نتیجه رسید. به گزارش «ایسنا»، در چند روز گذشته جمعی از مستندسازان طی نامه‌ای از رضا داد دبیر جشنواره فیلم فجر خواستند که یک سانس در سالن اصلی برج میلاد به نمایش این فیلم‌ها اختصاص داده شود.

گفته می‌شود؛ قرار است ساعت ۱۳ هر روز در سالن اصلی برج میلاد همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر این مستندهای منتخب به نمایش درآیند. علاوه بر این نمایش، برای مردم نیز در سینما «آزادی» و خانه هنرمندان ایران در طول جشنواره فیلم فجر، آثار مستند جشنواره‌ اکران می‌شود.

بنا بر این گزارش، نشست گفت‌وگوی مستندسازان با اهالی رسانه در برج میلاد نیز برگزار خواهد شد و نشست‌های دیگر نیز با محوریت‌های دیگر در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

فیلم‌های مستند راه یافته به جشنواره فیلم فجر عبارتند از: آتلان (معین کریم‌الدینی)، آزادراه (محسن خانجهانی)، بختک (محمد کارت)، پناهگاه (عباس سندی)، جای خالی (کمیل سوهانی)، زندگی پنهان (دلاور دوستانیان)، سفر به آمادای (فرشاد افشین‌پور)، سمفونی استیضاح (محمدعلی شعبانی)، فیه ما فیه (صادق داوری‌فر)، کربلا، جغرافیای یک تاریخ (داریوش یاری) و من می خوام شاه بشم (مهدی گنجی). جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.