ممنوعیت پخش سریال در ۳شبکه‌  تلویزیون

براساس نامه‌ای از سوی مشاور رئیس سازمان صدا و سیما به معاونت سیما پخش سریال‌های تلویزیونی از شبکه‌های قرآن، آموزش و سلامت ممنوع شد. به گزارش خبرگزاری فارس، طی نامه‌ای از سوی رضا شاکری، مشاور رئیس سازمان و رئیس حوزه ریاست خطاب به معاونت سیما پخش سریال‌های تلویزیونی در شبکه‌های‌ قرآن، آموزش و سلامت ممنوع شد. این در حالی است که امسال برای نخستین‌بار سریالی تلویزیونی با عنوان «رخصت» در شبکه قرآن و معارف سیما تولید و پخش شد، شبکه‌های آموزش و سلامت نیز مدتی بازپخش برخی سریال‌ها را در دستور کار قرار داده بودند که بنا بر ابلاغیه جدید، این روند متوقف می‌شود. در بخشی از این نامه کوتاه آمده است: شبکه‌های قرآن، آموزش و سلامت از پخش سریال‌های تلویزیونی خودداری کنند و شبکه قرآن باید قرائت، آموزش، تفسیر و مسابقه کوتاه فقط در خصوص قرآن پخش کند. ممنوعیت پخش سریال در ۳شبکه‌ تلویزیون

براساس نامه‌ای از سوی مشاور رئیس سازمان صدا و سیما به معاونت سیما پخش سریال‌های تلویزیونی از شبکه‌های قرآن، آموزش و سلامت ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، طی نامه‌ای از سوی رضا شاکری، مشاور رئیس سازمان و رئیس حوزه ریاست خطاب به معاونت سیما پخش سریال‌های تلویزیونی در شبکه‌های‌ قرآن، آموزش و سلامت ممنوع شد. این در حالی است که امسال برای نخستین‌بار سریالی تلویزیونی با عنوان «رخصت» در شبکه قرآن و معارف سیما تولید و پخش شد، شبکه‌های آموزش و سلامت نیز مدتی بازپخش برخی سریال‌ها را در دستور کار قرار داده بودند که بنا بر ابلاغیه جدید، این روند متوقف می‌شود.

در بخشی از این نامه کوتاه آمده است: شبکه‌های قرآن، آموزش و سلامت از پخش سریال‌های تلویزیونی خودداری کنند و شبکه قرآن باید قرائت، آموزش، تفسیر و مسابقه کوتاه فقط در خصوص قرآن پخش کند.

عدم حضور محمدعلی کشاورز در «بعضیا»

دست‌اندرکاران برنامه‌ «بعضیا» از حضور محمدعلی کشاورز در این برنامه خبر داده بودند، اما این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون شامگاه یکشنبه به تاک‌شوی شبکه سه نیامد تا «بعضیا» با حضور مهمان دیگری به روی آنتن برود.

به گزارش «ایسنا»، انجام فیزیوتراپی علت حاضر نشدن محمدعلی کشاورز در این برنامه عنوان شده است. علی ضیاء که اجرای برنامه «بعضیا» را برعهده دارد به جای کشاورز، با بهروز شعیبی کارگردانی که به‌تازگی سریال «پرده‌نشین» را از او دیده‌ایم به گفت‌وگو نشست.