نامهای ماندگار سینما در مجله فیلم
شماره ۴۸۵ ماهنامه سینمایی فیلم ویژه زمستان ۱۳۹۳ روی پیشخوان روزنامهفروشیها آمد. در این شماره که پرونده اصلیاش «روشناییهای سینما: نامهای ماندگار سینمای ایران» نام دارد، مطالبی درباره ناصر تقوایی، از سرزمینهای جنوب: مردی که ایستاد،اصغر فرهادی و معیارهای تازهای برای سینمای ایران: اهمیت فرهادی بودن، ناصر ملکمطیعی، ستاره اول: عیار بالاى ناصر، شهاب حسینی، درویشی که در یک اقلیم نمیگنجد: با چشمهایی که میخندند، لیلا حاتمی: همین بیپیرایگی دستنیافتنی. . . ،علیرضا زریندست، کلاسیک نوگرا: یکی از عصر طلایی، تورج اصلانی، استاد بازیگوشیهای دیجیتالی: میل به متفاوت بودن، فرهاد مهراد و خاطرههای نداشتهاش از دروازهغار و سیداسماعیل: مردی که ژانر شد، صدای منوچهر اسماعیلی، طنین و تصویر «قهرمان»: آن صَلابتِ لرزان، علی عباسی: فیلمهایم نسوختند، خودم که سوختم.
شماره ۴۸۵ ماهنامه سینمایی فیلم ویژه زمستان ۱۳۹۳ روی پیشخوان روزنامهفروشیها آمد. در این شماره که پرونده اصلیاش «روشناییهای سینما: نامهای ماندگار سینمای ایران» نام دارد، مطالبی درباره ناصر تقوایی، از سرزمینهای جنوب: مردی که ایستاد،اصغر فرهادی و معیارهای تازهای برای سینمای ایران: اهمیت فرهادی بودن، ناصر ملکمطیعی، ستاره اول: عیار بالاى ناصر، شهاب حسینی، درویشی که در یک اقلیم نمیگنجد: با چشمهایی که میخندند، لیلا حاتمی: همین بیپیرایگی دستنیافتنی...،علیرضا زریندست، کلاسیک نوگرا: یکی از عصر طلایی، تورج اصلانی، استاد بازیگوشیهای دیجیتالی: میل به متفاوت بودن، فرهاد مهراد و خاطرههای نداشتهاش از دروازهغار و سیداسماعیل: مردی که ژانر شد، صدای منوچهر اسماعیلی، طنین و تصویر «قهرمان»: آن صَلابتِ لرزان، علی عباسی: فیلمهایم نسوختند، خودم که سوختم...، منوچهر محمدی، تهیهکننده مولف: دلمشغول دغدغههای اخلاقی این روزگار،پرویز دوایی، از نقد فیلم تا موسیقی کلام و نوستالژی: مرد راستین واژهها، سینما آزادی، آتشسوزی و بازسازی: سوختن و ساختن، خانه سینما، تعطیلی و بازگشایی: دوئل در آفتاب به یاد سید فیلد و بسیاری از هنرمندان سینمای ایران به چاپ رسیده است.
ارسال نظر