مدیرکل دفتر موسیقی درباره چند موضوع مانند صدور مجوزها، برگزاری کنسرت‌های سنتی و پاپ و همچنین آخرین خبرها از ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی سخن گفت. به گزارش «ایسنا»، پیروز ارجمند اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دل‌مشغولی‌های دفتر موسیقی، بحث صدور مجوزها است؛ استان اصفهان خودش با معرفی شورایی، صدور مجوزها را انجام می‌دهد. امیدواریم این روند در تمام استان‌ها پیگیری شود. دفتر موسیقی بیش از حد درگیر مجوزها شده است و این باعث می‌شود از کارهای مهم باز بماند. ارجمند از بازگشت خوانندگان پاپ به برج میلاد نیز خبر داد و گفت: از سی‌امین جشنواره موسیقی فجر به بعد، کنسرت‌ها دوباره در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهند رفت که این حاصل تفاهم‌نامه‌ای است که با نیروی انتظامی امضا شده است.

او همچنین افزود: امسال رشد چهار برابری کنسرت‌های موسیقی سنتی را داشتیم و اجرای موسیقی کلاسیک نیز پنج برابر نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وجهی که اداره اماکن برای برگزاری کنسرت دریافت می‌کند، قانونی است،گفت: در این زمینه پیگیری‌هایی انجام داده‌ام و اداره اماکن تاکید کرده است که هیچ وجهی از کنسرت‌گذاران دریافت نمی‌کند و اگر کسی این کار را انجام دهد، با او برخورد خواهد شد؛ اما آنها به من گفته‌اند که هزینه‌ای برای پلیس راهور گرفته می‌شود؛ زیرا کنسرت‌ها در ساعات غیرمعمول و خارج از ساعات اداری هستند.