فیلم‌های پخش‌نشده مرتضی پاشایی در«بعضیا»

برنامه تلویزیونی «بعضیا» امشب با آیتم‌های ویژه درباره زنده‌یاد مرتضی پاشایی روی آنتن می‌رود. آیتم اول مجموعه‌ای از فیلم‌های دیده نشده مرتضی پاشایی است که مربوط به حضور این هنرمند فقید در استادیوم آزادی در جریان بازی‌های لیگ جهانی والیبال و گفت‌وگو با این هنرمند است. آیتم دیگر نیز شامل گفت‌وگو با هنرمندان و خانواده مرتضی پاشایی است که ضبط و پخش خواهد شد. تاک شو شبانه «بعضیا» در هر قسمت می‌کوشد زوایای دیگری از زندگی شخصی و شغلی افراد جریان‌ساز را کشف کند.

علی ضیاء مجری این برنامه پیش از این، در قسمت‌های قبلی، میزبان علی کفاشیان (رئیس فدراسیون فوتبال)، حمید سوریان (کشتی‌گیر ملی)، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، مسعود ده‌نمکی (کارگردان)، محمد موسوی (والیبالیست) و سردار طلایی (نایب رئیس شورای شهر) بود.

تاک‌شو جدید شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیاء ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۲۵ آبان‌ماه به مدت ۷۰ دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. شامگاه جمعه علاقه‌مندان این خواننده در برخی از پارک‌های تهران مانند پارک «آب و آتش» و پارک «لاله» و نیز مقابل بیمارستان «بهمن» تهران با خواندن جمعی آثار این خواننده مرحوم، برایش سوگواری کردند.

همچنین عده‌ای از علاقه‌مندان او در سوگ از دست رفتن این هنرمند جوان شمع روشن کرده بودند و عده‌ای نیز تصاویری از او را در دست داشتند. در این تجمع‌ها هواداران مرتضی پاشایی برای این هنرمند بارها فاتحه خواندند و برای خشنودی روحش صلوات فرستادند. حضور گسترده هواداران این هنرمند برای سوگواری غیررسمی در پارک‌های تهران سبب شد تا در اطراف این پارک‌ها ترافیک سنگینی شکل بگیرد.

علاقه‌مندان به مرتضی پاشایی در خیابان‌های مجاور پارک‌ها در خودروهای خود، ترانه‌های این هنرمند را پخش می‌کردند و عده‌ای نیز تصاویر او را بر شیشه‌های ماشین‌شان چسبانده بودند. این گردهمایی‌های خودجوش شامگاه جمعه چندین ساعت به طول انجامید.