نمایشگاهی از عکس‌های دو عکاس آلمانی با نام‌های «اریش سالامون» و «باربارا کلم» در خانه هنرمندان ایران برپا شده است. در این نمایشگاه که جهش زمان نام دارد، ۹۷ قطعه عکس سیاه و سفید از کشور آلمان در دو بازه زمانی مهم قبل از جنگ جهانی دوم و بعد از آن گرفته شده است. حسین کیانی کارگردان تئاتر با ابراز نگرانی شدید از وضعیت بازسازی تئاتر شهر نسبت به این بازسازی هشدار جدی داد و خواستار مشخص شدن چشم‌انداز آینده این مجموعه شد.

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینمای ایران که نخستین فیلمش با عنوان «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» در نوبت اکران قرار دارد، از حضور این فیلم در دو جشنواره جهانی فیلم هلند و هند خبر داد.

سانس‌های موسیقی- نمایش «ترانه‌های قدیمی» در تاریخ ۲۵ مهرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد به دو اجرا افزایش یافت.

محمد صراف تهیه‌کننده مجموعه «کرکره» از احتمال تولید بخش دوم این مجوعه در شبکه نسیم خبر داد.

آثار ۱۱ فیلمساز ایرانی از جمله رخشان بنی‌اعتماد، کمال تبریزی، سامان سالور، نرگس آبیار، محمدمهدی عسگرپور، هومن سیدی، پناه‌برخدا رضایی، صفی یزدانیان، جمشید محمودی، ندا آصف و فرنوش عابدی در جشنواره فیلم بوسان که از فردا آغاز می‌شود، حضور دارد.

عبدالحسین مختاباد خواننده و آهنگساز با اشاره به مذاکره با شهرداری و سازمان‌های مردم‌نهاد برای ساماندهی کودکان کار، از برگزاری جشنواره‌ای در راستای حمایت از این افراد و پرداخت عواید این جشنواره به کودکان خیابانی خبر داد.