همایون شجریان و تهمورس پورناظری که در حال برگزاری تور کنسرت «چرا رفتی» در شهرستان هستند، در پایان این تور، بار دیگر در تهران روی صحنه خواهند رفت.

نمایش «مرگ فروشنده» به کارگردانی نادر برهانی مرند با ترکیب جدیدی از بازیگران به صحنه می‌رود. این نمایش با بازی حمید آذرنگ، نسیم ادبی، رحیم نوروزی، داریوش موفق، محمودرضا رحیمی، علی صالحی، بهرام افشاری، بهاره کیان‌افشار و مجتبی پیرزاد در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در نشست دیروز با خبرنگاران از آخرین وضعیت تولیدات نمایشی این شبکه تا پایان سال گفت و بابت پخش نشدن سریال «دولت مخفی» به‌رغم به روی آنتن رفتن تیزر آن، از مخاطبان عذرخواهی کرد.

نمایش عروسکی «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی هادی حجازی‌فر که از ۱۰ مهرماه اجرای خود را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند، روایتی فانتزی از نمایش‌نامه‌ای به همین نام اثر شناخته‌شده فردریش دورنمات است.

رئیس نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از ایران به‌عنوان کشوری با سابقه غنی تاریخی و فرهنگی نام برد و گفت: از حضور این کشور فرهنگی به‌عنوان میهمان ویژه نمایشگاه استقبال می‌کنیم.

گروه موسیقی سون ۱۸ مهرماه جاری در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به صحنه می‌رود.

علی‌اکبر مرادی و پژمان حدادی کنسرتی از همنوازی تنبور و تنبک را با عنوان راز رود، ۲۱ مهرماه جاری در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه خواهند برد.

مستند «خانه سیمین و جلال» به کارگردانی پریسا عشقی با نگاهی به زندگی و ماجراهای خانه جلال آل احمد و سیمین دانشور، تولید شبکه مستند؛ از امشب در قالب شب‌های مستند پخش می‌شود.