خداحافظی سینماگران با رابین ویلیامز

ماه گذشته در کمال بهت و حیرت رسانه‌های بین‌المللی خبر رسید، رابین ویلیامز ستاره سینمای هالیوود پس از یک دوره بیماری افسردگی خودش را حلق‌آویز کرده است. این خبر چنان شوکی به عالم سینما وارد کرد که هنوز کسی باور نکرده است دیگر ویلیامز را روی پرده سینما نخواهد دید.پس از گذشت بیش از یک ماه از این اتفاق مراسم خصوصی گرامیداشت «رابین ویلیامز» با حضور صدها نفر از ستاره‌های سینما، دوستان و اعضای خانواده این بازیگر اسکاری برگزار شد.

به گزارش «ایسنا» در این مراسم اعضای خانواده و دوستان بازیگر «انجمن شاعران مرده» یکشنبه شب در سالن «کوران» سان‌فرانسیسکو گرد هم جمع شدند و به این هنرپیشه برجسته ادای احترام کردند.بیلی کریستال و ووپی گلدبرگ از جمله صدها میهمانی بودند که در این مراسم خصوصی حضور پیدا کردند. از دیگر چهره‌های هنری حاضر در این مراسم یادبود می‌توان به بن استیلر، کریستین تیلور، بتی میدلر، جورج لوکاس، دنی دویتو، سارا میشل گلار، گاس ون سنت و جف بریجز اشاره کرد.

جسد ویلیامز ۶۳ ساله در خانه‌اش واقع در کالیفرنیا پیدا شد. پلیس علت درگذشت این بازیگر اسکاری را خفگی اعلام کرد و یک روز پس از آن مشخص شد او خود را به دار آویخته است.