فروش «شهر موش‌ها۲» به کارگردانی مرضیه برومند پس از حدود ۱۶ روز نمایش در کل کشور به سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان رسید و سینما «سروش» در خیابان شریعتی تهران هم با نمایش این فیلم بعد از چند سال به چرخه سینماهای کشور اضافه شد. فیلم «ملبورن» ساخته نیما جاویدی به‌عنوان یکی از ۱۴ فیلم بخش رقابتی دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم زوریخ انتخاب شد.

لئوناردو دی کاپریو برای فعالیت‌های زیست‌محیطی‌اش در برنامه‌ای که به مناسبت تجلیل از او در جشن منهتن برگزار می‌شود، جایزه می‌گیرد.

نمایش «یرما» نوشته فدریکو گارسیا لورکا به‌کارگردانی سماء موسوی که به‌تازگی اجرای خود را در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان به پایان رسانده است، نیمه دوم سال در کشور آلمان به صحنه می‌رود.

نمایش «البته» در حمایت از خرید مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی‌سرپرست در آستانه سال تحصیلی جدید پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه با حضور بهاره رهنما و پژمان جمشیدی ساعت ۱۷ در کارگاه نمایش باران روی صحنه می‌رود. مدیر کارگاه نمایش باران در این زمینه گفت: تمام عواید حاصل از فروش بلیت این نمایش در جهت حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا می‌شود.

سیامک احصایی نمایشنامه «دریای واژگون» نوشته فارس باقری را برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر ارائه کرد.

فیلم کوتاه «سراب» به نویسندگی و کارگردانی «جواد پورحیدری» جایزه هیات‌داوران جشنواره insight half هندوستان را دریافت کرد.

تازه‌ترین تیرز فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» نخستین ساخته سینمایی شهاب حسینی با صدای این بازیگر و دیگر بازیگران حاضر در فیلم منتشر شد.