عصر روز جمعه ۱۴ شهریور مراسم رونمایی از عروسک‌ها و بازی آنلاین فیلم «شهر موش‌ها ۲» با حضور منیژه حکمت یکی از تهیه‌کنندگان فیلم و تعدادی از شهروندان در شهرکتاب فرشته برگزار شد. در این برنامه کلیپی با مضمون روند تولید فیلم «شهر موش‌ها ۲» و بازدید نصرت کریمی پدر عروسک گردانی ایران از این پروژه پخش شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد. بعد از پخش کلیپ، تنکابنی از سروش جهانگیری، مدیر شرکت پخش رونیک دعوت کرد که پشت تریبون قرار بگیرد. جهانگیری درباره روند تولید عروسک‌های این فیلم عنوان کرد: منیژه حکمت در روز اول که ما می‌خواستیم این کار را آغاز کنیم به من گفت که کیفیت برای من در اولویت است و محصولی که می‌خواهد به دست کودکان ایرانی برسد باید بهترین مواد اولیه را داشته باشد. این بود که من هم تصمیم گرفتم تمامی عروسک‌هایی که می‌خواهد عرضه شود مطابق با استانداردهای جهانی باشد. هرچه در حد توانمان بود ارائه کردیم تا محصول ویژه‌ای را به بازار عرضه کنیم. در ادامه مراسم کلیپی با مضمون معرفی «کپلک» پخش شد و مجری مراسم از الکا هدایت صداپیشه و پیمان فاضلی عروسک گردان این شخصیت دعوت کرد تا سخنانی را در مورد این شخصیت محبوب بچه‌ها مطرح کنند.

در پایان منیژه حکمت، تهیه کننده این فیلم پشت تریبون قرار گرفت و طی سخنانی گفت: سپاسگزارم از این مردم مهربان که همراه این پروژه بودند، هفتاد درصد تیم ما در تولید این فیلم جوانان بودند که نقش بسزایی در روند تولید این فیلم داشتند.

وی ادامه داد: مردم ایران به خوبی جواب ما را دادند و این فیلم بعد از ۹ روز از اکرانش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشته است، همان‌طور که می‌دانید این فیلم ۷ میلیارد تومان هزینه داشته است که من در همین‌جا می‌گویم نوش جان کودکان سرزمینم، فیلمی ساختیم که کودکان از آن لذت ببرند.