علی زمانی عصمتی، کارگردان فیلم «شیفتگی» که فیلمش در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و حالا اکران آن با مشکل مواجه شده‌است گفت: به جای ایجاد تغییر در فیلم ترجیح می‌دهم «شیفتگی» را به صورت محدود اکران کنم. فرهاد آییش اقتباسی ایرانی از نمایش‌نامه «خدای کشتار» اثر مشهور یاسمینا رضا را نوشت. مائده طهماسبی همسر آییش قصد دارد این نمایش‌نامه را به روی صحنه ببرد.

«سوزان اشنایدر» همسر رابین ویلیامز، بازیگر سرشناسی که چند روز پیش در بهت و حیرت دوستدارانش از دنیا رفت، اعلام کرد: این هنرپیشه در زمان مرگ، مراحل نخست ابتلا به بیماری پارکینسون را سپری می‌کرد.

آریا عظیمی‌نژاد نوازنده و آهنگساز که بیشتر با حضورش در آثار سینمایی و تلویزیونی همچون «میم مثل مادر» شناخته می‌شود قصد دارد نخستین کنسرت مستقل خود را مهرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار کند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه همراه با معاون امور هنری خود از اجرای خیریه نمایش «باغ دلگشا» به کارگردانی پری صابری در تالار وحدت دیدن کرد.

فصل جدید سریال «هوملند» با تدارک ویژه روز پنجم اکتبر و در یک شبه شوتایم راهی تلویزیون‌ها می‌شود.

ابرت ردفورد بازیگر و کارگردان آمریکایی و مدیر جشنواره سینمایی ساندنس، با ادعای اینکه مالیات ۶/۱ میلیون دلاری خود را در ایالت یوتا پرداخت کرده و دیگر بدهکار نیست از ایالت نیویورک شکایت کرد.

کنسرت «چرا رفتى» به خوانندگى همایون شجریان و آهنگسازى تهمورس پورناظرى در شهر کرمان در تاریخ ٢٨مرداد تمدید شد.