پخش «کیفر» به هفته دفاع مقدس  موکول شد

مدیر شبکه دو از پخش سریال مناسبتی «کیفر» در هفته دفاع مقدس خبر داد. علی بخشی‌زاده در گفت‌و‌گو با «ایسنا» درباره پخش سریال «کیفر» که قرار بود در شب‌های قدر به روی آنتن برود، اعلام کرد: این مجموعه که به کارگردانی حسین تبریزی ساخته شده است، برای پخش در هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده و قرار است هر شب از شبکه دو روی آنتن برود.

سریال «کیفر» در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو آماده شده است. کامبیز دیرباز، تیرداد کیایی، امیر دژاکام، محسن افشانی، علی سلیمانی، فریبا کوثری، فریبا متخصص، اتابک نادری، سیروس همتی، داوود شیرعلی، فریبا طالبی، مینا دلشاد و حمید شریف‌زاده از بازیگران این سریال مناسبتی هستند. «کیفر» به روایت زندگی دو دوست می‌پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی که برایشان می‌افتد مجبور به انتخاب می‌شوند و به گذشته خود برمی‌گردند. این مجموعه برای پخش در ایام لیالی قدر امسال در نظر گرفته شده بود که بنابر تصمیم مدیران شبکه دو این مجموع به روی آنتن نرفت.

کارگردان سریال مناسبتی «کیفر» در گفت‌و‌گویی درخصوص تعویق در پخش سریالش عنوان کرد که خوشحال است از اینکه سریال «کیفر» همزمان با برخی برنامه‌های دیگر تلویزیون در این ایام پخش نشد؛ چراکه قطعا حیف می‌شد. تبریزی در گفت‌و‌گویش یادآور شد که داستان سریال «کیفر» قابلیت این را دارد که در زمان‌های دیگری به روی آنتن برود.