در برنامه‌ این هفته‌ نمایش فیلم‌های مستند در «شب‌های مستند» «خاطراتی برای تمام فصول ۱»، «خاطراتی برای تمام فصول ۲»، «بزرگراهی در دل خاک» و «محمدتقی جعفری یگانه» از آثار مصطفی رزاق‌کریمی روی آنتن می‌رود. به گزارش خبرگزاری مهر، در ساعت ۲۳ روزهای شنبه تا چهار‌شنبه ۱۱تا ۱۵ مرداد به‌ترتیب فیلم‌های «یخچال‌های کویر» ساخته‌ فرهنگ خاتمی (در ادامه‌ پخش فیلم‌های هفته‌ گذشته از این فیلمساز) و «خاطراتی برای تمام فصول ۱»، «خاطراتی برای تمام فصول ۲»، «بزرگراهی در دل خاک» و «محمدتقی جعفری یگانه» از آثار مصطفی رزاق‌کریمی از شبکه‌ مستند پخش می‌شود و با حضور فیلمساز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.«شب‌های مستند» در ساعت ۵:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز پس از پخش تکرار می‌شود.

سه فیلم دیگر از ساخته‌های مصطفی رزاق‌کریمی با نام‌های «مرتضی ممیز زندگی در تصویر»، «محرم و مجرم و محرم» و «مپنا» نیز در هفته‌ آینده پخش خواهد شد.

مصطفی رزاق‌کریمی درسال ۱۳۴۱ در شهر تبریز به دنیا آمد. از سال ۱۳۵۵ فعالیت فیلمسازی مستند را به‌صورت آماتور شروع کرد و در سال ۱۳۵۸ برای ادامه تحصیل در رشته‌ معماری به اتریش رفت. در طول سال‌های ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۴ به‌صورت حرفه‌ای و به‌عنوان کارگردان برای شبکه‌های تلویزیونی و مراکز فرهنگی کشورهای آلمانی‌زبان فعالیت کرد.